جامع خبر(جامع نیوز):معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ از بهسازی و اصلاح هندسی میدان بهاران و دونقطه حادثه خیز دیگر خبر داد. به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ، مهدی نوروزی با اعلام این خبر افزود: پس از شناسایی نقاط حادثه خیز در سطح محله سجاد، میدان بهاران و دو نقطه دیگر […]

جامع خبر(جامع نیوز):معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ از بهسازی و اصلاح هندسی میدان بهاران و دونقطه حادثه خیز دیگر خبر داد.
به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ، مهدی نوروزی با اعلام این خبر افزود: پس از شناسایی نقاط حادثه خیز در سطح محله سجاد، میدان بهاران و دو نقطه دیگر در این محله بهسازی شده و اصلاح هندسی بر روی آن صورت گرفت.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۷، بهسازی این سه نقطه را در جهت درخواستهای مردمی دانست و افزود: در نشست هایی که با اهالی و شورایاران محترم محله برگزار شد مشکلات مختلفی در سطح معابر و میادین این محله احصا شد که در نهایت در مورد بهسازی و اصلاح هندسی این سه نقطه با کارشناسی پلیس راهور به جمع بندی رسیدیم.
وی با اشاره به همکاری پلیس راهور در این عملیات اجرایی گفت: برای اجرای این عملیات از پلیس راهور هم اطلاعات لازم اخذ شده و اصلاح هندسی و ایمن سازی نقاط ضروری مانند خروجی پارکینگ میدان بهاران – احداث کانال عبور عابر پیاده جهت تامین ایمنی و پیوستگی اطراف میدان بهاران – احداث رفیوژ میانی و کانال عابر پیاده خیابان مدرسه امام خمینی و احداث پیاده رو و ایمن سازی محل عبور دانش آموزان واقع در خیابان برادران مقدم پشت مدرسه در دستور کار این معاونت قرار گرفت.
گفتنی ست که هم اکنون سه نقطه در سطح محله سجاد بهسازی و اصلاح هندسی شده و رفت و آمد شهروندان در این محدوده تسهیل شده است.