جامع خبر(جامع نیوز):فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن و طی مراسمی با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری افتتاح می شود. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن حجم سرمایه گذاری این شرکت که در شهرستان بهبهان استان خوزستان راه […]

جامع خبر(جامع نیوز):فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن و طی مراسمی با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری افتتاح می شود.
به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن حجم سرمایه گذاری این شرکت که در شهرستان بهبهان استان خوزستان راه اندازی خواهد شد به ٢٩٠میلیون یورو بالغ میشود که در این میان ٢٣٠ میلیون یورو توسط بانک صنعت و معدن پرداخت می شود.
نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان با ظرفیت اسمی ۴٩٢ مگاوات ، سالانه با ظرفیت واقعی ۴٢٠ مگاوات برق تولید خواهد کرد و میزان اشتغالزایی آن به١٢٢ نفر شامل ٧۵ نفر اشتغال مستقیم و ۴٧ نفر اشتغال غیر مستقیم خواهد رسید.
لازم به ذکر است بانک صنعت و معدن با ایجاد واحد های صنعتی در استان خوزستان نقش موثری در اشتغال زایی و رفع محرومیت از این استان داشته ، بطوری که از ابتدای سال جاری ٨ طرح صنعتی با ١٠۵ میلیارد ریال تسهیلات این بانک در استان یاد شده به بهره برداری رسیده و برای ٢٣٢ نفر اشتغال ایجاد کرده است.