جامع خبر(جامع نیوز):اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت کارگزاری بانک دی در مراسمی با حضور سرپرست و جمعی از مدیران ارشد بانک دی معارفه شدند. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های فلاح ـ مدیرعامل سابق ـ میثم کریمی به عنوان […]

جامع خبر(جامع نیوز):اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت کارگزاری بانک دی در مراسمی با حضور سرپرست و جمعی از مدیران ارشد بانک دی معارفه شدند.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های فلاح ـ مدیرعامل سابق ـ میثم کریمی به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد. همچنین نصیری و جعفری به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره این شرکت معرفی شدند.
علیرضا عاطفی‌فر ـ سرپرست بانک دی ـ در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و آرزوی اتصال این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) از زحمات و تلاش‌های انجام شده در شرکت کارگزاری طی چند سال اخیر قدردانی کرد و گفت: با عنیات به تحولات ایجاده شده در سازمان ارزش آفرین دی و با نظر نماینده جامعه سهامداران، به منظور دمیدن روح تازه در شرکت‌های گروه مالی دی تغییر مدیرعامل کارگزاری انجام شد.
وی افزود: با بررسی‌های انجام شده قرار بر این شد میثم کریمی فرزند سردار شهید داوود کریمی با توجه به صلاحیت و تخصص و شایستگی و نیز تعلقش به خانواده معظم شهدا که بانک دی متعلق به آنهاست به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت کارگزاری انتخاب شود.
عاطفی‌فر در ادامه با معرفی دو عضو دیگر هیات مدیره کارگزاری گفت: آقای نصیری دارای تجارت علمی و تخصصی کافی در این زمینه هستند و امید واریم با بهره‌گیری از تجارب و دانش ایشان بتوانیم شاهد پیشرفت‌های بیشتر در امور مربوط به کارگزاری باشیم.
سرپرست بانک دی هم چنین حمیدرضا جعفری را به عنوان نفر سوم عضو هیأت مدیره این شرکت معرفی کرد و برای آنان در تصدی پست جدید آرزوی توفیق کرد.