جامع خبر(جامع نیوز):اولین جلسه ویدیو کنفرانس بانک گردشگری با حضور خسرو خواجه حسنی مدیرعامل و روسای مناطق و معاونین و مدیران بطور الکترونیکی برگزار گردید. به گزارش جامع خبراز بانک گردشگری در این جلسه که به مدت ۶۰ دقیقه در سرتاسر کشور با حضور ۱۵ عضو برگزار شد سیاستها و برنامه ها توسط مدیرعامل و […]

جامع خبر(جامع نیوز):اولین جلسه ویدیو کنفرانس بانک گردشگری با حضور خسرو خواجه حسنی مدیرعامل و روسای مناطق و معاونین و مدیران بطور الکترونیکی برگزار گردید.
به گزارش جامع خبراز بانک گردشگری در این جلسه که به مدت ۶۰ دقیقه در سرتاسر کشور با حضور ۱۵ عضو برگزار شد سیاستها و برنامه ها توسط مدیرعامل و معاونت محترم بانکی و سایر مدیران تشریح گردید و مسولین استانی به بیان مشکلات و پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

گفتنی است مقرر گردید هر هفته مدیر عامل به مدت ۱۵ دقیقه اهم مطالب مورد نظر را طی جلسه ویدیو کنفرانس ارائه کرده و جلسات داخلی هر منطقه بهمراه پیگیری امور روزانه صورت پذیرد.

لازم بذکر است به منظور کاهش بار ترافیکی و مدیریت پهنای باند کارشناسان داخلی بانک تمهیدات مناسبی را با اخرین فناوری نرم افزاری در مقایسه با سایر راهکارهای سخت افزاری گران طراحی و اجرا نمودند.