جامع خبر(جامع نیوز):پرداخت خسارت به بیمه‌شدگان تحت‌پوشش شرکت بیمه‌کوثر که در حادثه وقوع سیل در استان‌های بوشهر، فارس، کرمان و خراسان‌رضوی در اواخر بهمن‌ماه دچار زیان شده‌اند، آغاز شد. به گزارش جامع خبرو اعلام مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه‌کوثر؛ تاکنون برای ۲۲۰نفر از حادثه‌دیدگان در استان‌های یادشده پرونده خسارت تشکیل شده است. حسن سماک‌امانی از حضور […]

جامع خبر(جامع نیوز):پرداخت خسارت به بیمه‌شدگان تحت‌پوشش شرکت بیمه‌کوثر که در حادثه وقوع سیل در استان‌های بوشهر، فارس، کرمان و خراسان‌رضوی در اواخر بهمن‌ماه دچار زیان شده‌اند، آغاز شد.

به گزارش جامع خبرو اعلام مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه‌کوثر؛ تاکنون برای ۲۲۰نفر از حادثه‌دیدگان در استان‌های یادشده پرونده خسارت تشکیل شده است.
حسن سماک‌امانی از حضور کارشناسان در مناطق حادثه‌دیده و ارزیابی میزان خسارت خبرداد و گفت: پس از تکمیل مدارک ازسوی بیمه‌شدگان مبلغ خسارت در اسرع وقت ازطریق سرپرستی‌ها پرداخت می‌شود.
وی خاطرنشان‌کرد: تمامی بیمه‌شدگان و هموطنانی که اموال آن‌ها تحت‌پوشش بیمه‌کوثر است و دچار خسارت شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سرپرستی‌ها، نمایندگی‌ها و باجه‌های مستقر در استان‌ها برای تشکیل پرونده و دریافت خسارت اقدام کنند.