جامع خبر(جامع نیوز):طرح سراسری کشیک نوروزی سال ۹۶ بیمه ایران با هدف خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی و بیمه گذاران در تعطیلات رسمی قبل و بعد از عید امسال درکشور به اجرا گذاشته می شود . به گزارش جامع خبراز بیمه ایران ، طرح کشیک نوروزی در روز ۲۹ اسفند ۹۵ و روزهای ۱ […]

جامع خبر(جامع نیوز):طرح سراسری کشیک نوروزی سال ۹۶ بیمه ایران با هدف خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی و بیمه گذاران در تعطیلات رسمی قبل و بعد از عید امسال درکشور به اجرا گذاشته می شود .

به گزارش جامع خبراز بیمه ایران ، طرح کشیک نوروزی در روز ۲۹ اسفند ۹۵ و روزهای ۱ ، ۲ ، ۳ و نیز ۱۱ و ۱۲ فروردین ۹۶ اجرا خواهد شد .
این گزارش حاکیست ، طرح مذکور در روزهای یاد شده و از ساعت ۸ تا ۱۳و در رشته بیمه ای اتومبیل (خسارت ) برگزار خواهد شد.
طرح سراسری کشیک نوروزی در واحدهای پرداخت خسارت شرکت در مراکز استان و شعب تخصصی پرداخت خسارت تهران بزرگ به مورد اجرا گذاشته می شود.
خسارت سیار
همچنین واحدهای پرداخت خسارت سیار بیمه ایران در مناطق مختلف تهران و همچنین مبادی ورودی و خروجی تهران با هماهنگی پلیس راهور مستقر شده و مطابق زمان بندی از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ در تعطیلات نوروز، خدمات مورد نیاز بیمه گذاران را ارائه خواهند کرد .
بنا به این گزارش ، بیمه گذاران بیمه ایران علاوه بر ساعات اداری در روزهای کاری عادی ، در صورت بروز حادثه در روزهای تعطیلات رسمی نوروز می توانند در ساعات اعلام شده ، در شهرستان ها به واحدهای پرداخت خسارت «مراکز استان» و در تهران به شعب تخصصی پرداخت خسارت تهران بزرگ به شرح زیر مراجعه نمایند :

فهرست شعب تخصصی پرداخت خسارت تهران بزرگ
مرکزخسارت سیار : خیابان سعدی شمالی – جنب بیمارستان امیراعلم – خیابان تقوی پ ۴
تلفن: ۰۹۶۶۸

مجتمع فاطمی : :خیابان فاطمی – مقابل وزارت کشور –
تلفن : ۵-۸۸۹۷۳۳۲۳

شعبه ممتاز شرق : بعدازسه راه تهرانپارس -کیلومتریک جاده آبعلی پ ۱۴۸۶
تلفن : ۶-۷۷۸۸۳۱۸۴

شعبه ممتاز غرب : کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج – بعد از ایران خودرو – جنب بانک تجارت –
تلفن : ۵ -۴۴۱۹۵۸۳۱

شعبه بعثت : بزرگراه بعثت – روبروی پارک خزانه
تلفن : ۴-۵۵۳۰۲۹۱۲