جامع نیوز)همراه باNokia 3310 بازطراحی‌شدهٔ رنگارنگ عرضهٔ جهانی در نیمهٔ دوم سال ۲۰۱۷ جامع خبر(جامع نیوز):بارسلونا، اسپانیا، ۲۶ فوریهٔ ۲۰۱۷-HMD Global، خانهٔ تلفن‌های Nokia، امروز از نسل جدید تلفن‌های هوشمند Nokia رونمایی کرد و با آن استاندارد جدیدی در طراحی، کیفیت و تجربهٔ کاربری وضع کرد. این طیف محصولات جهانی که همگان را منتظر نگه […]

جامع نیوز)همراه باNokia 3310 بازطراحی‌شدهٔ رنگارنگ
عرضهٔ جهانی در نیمهٔ دوم سال ۲۰۱۷
جامع خبر(جامع نیوز):بارسلونا، اسپانیا، ۲۶ فوریهٔ ۲۰۱۷-HMD Global، خانهٔ تلفن‌های Nokia، امروز از نسل جدید تلفن‌های هوشمند Nokia رونمایی کرد و با آن استاندارد جدیدی در طراحی، کیفیت و تجربهٔ کاربری وضع کرد. این طیف محصولات جهانی که همگان را منتظر نگه داشته بود، شامل سه تلفن هوشمند جدید است. Nokia 6 جدید، که عملکرد و سرگرمی همه‌جانبه را در یک طراحی ممتاز و بسیار مقاوم ارائه می‌کند؛ Nokia 5 تلفن هوشمندی برازنده که به‌خوبی در کف دستان شما جای می‌گیرد و Nokia 3 که کیفیتی بی‌سابقه را در ردهٔ قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌نماید. همهٔ گوشی‌های طیف جدید تلفن‌های هوشمند Nokia به Android™ Nougat و «دستیار Google» مجهزندو تجربه‌ای ناب، ایمن و به‌روز را ارائه می‌کنند. امروز همچنین شاهد بازگشت مدل کلاسیک نمادین Nokia 3310 مدرن‌ بودیم که با دگردیسی مدرنی درطراحی، از نو زاده شده است.
این خانوادهٔ محصولات معرفی‌شده، نمایانگر اعتقاد به این اصل است که همهٔ مصرف‌کنندگان باید به محصولاتی با کیفیت ممتاز دسترسی داشته باشند، نه فقط آنان که دستگاه‌های پیشرفتهٔ پرچم‌دار دارند. تک‌تک اجزای فنی با بهره‌گیری از فلسفهٔ طراحی متفکرانه‌ای که بر بهبود تجربهٔ تلفن در همهٔ سطوح تمرکز دارد، به دقت مورد بررسی قرار گرفته‌اند و به‌گونه‌ای در طراحی تلفن جای داده شده‌اند تابیشترین بهبود را در زندگی مصرف‌کنندگان ایجاد کنند. این طیف محصولات جدید بر اساس میراث نمادین کیفیت، ساده‌گرایی و قابلیت اطمینان تلفن‌های Nokia برای نسل جدید طرفداران طراحی شده‌اند.
با تعهد به ارائهٔ Android خالص، کاربران می‌توانند انتظار تجربه‌ای ساده، تمیز و بدون درهم‌ریختگی داشته باشند. تلفن‌های هوشمند Nokiaبا دسترسی به آخرین خدمات Google و همچنین به‌روزرسانی‌های ماهانه، ایمن و به‌روز هستند. این تلفن‌ها به جدیدترین نوآوری Google یعنی «دستیار Google»، مجهزند و تجربهٔ Android را فراتر می‌برند. تیم‌های ما برای حصول اطمینان از یکپارچه‌سازی«دستیار Google» که امکان گفت‌وگوی آسان با آن را در تلفن‌های هوشمند Nokia‌ فراهم آورده است، با هم همکاری کرده‌اند.
علاوه بر این اعلام شد بازی بسیار مشهور «Snake» با نسخهٔ جدیدش که به‌عنوان یکی از بازی‌های آنی فیس‌بوک در پیام‌رسان فیس‌بوک برای همهٔ پلت‌فرم‌ها در دسترس خواهد بود، بار دیگر به درون قلب‌های مردم خواهد خزید. در بازی رایگان «Snake»، امکان بازی گروهی با دوستان که امکانات آن را از بازی اولیه افزایش داده است، فراهم آمده است.
طیف تلفن‌های هوشمند Androidجدید Nokia که در آستانهٔ کنگرهٔ جهانی موبایل رونمایی شدبه شرح زیر است:
Nokia 6 جهانی می‌شود -Nokia 6 با تلفیق صنعتگری برتر و طراحی متمایز با صدایی همه‌جانبه و نمایشگر ۵٫۵ اینچی full HD روشن و رنگارنگ فوق‌العاده، تجربهٔ ممتاز تلفن هوشمند به معنای واقعی را ارائه می‌کند. بدنهٔ یکپارچهٔ این گوشی از یک شمش آلومینیومی سری ۶۰۰۰ ساخته شده است. آمپلی‌فایر صوتی هوشمند با بلندگوی دوگانه، به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد باسی عمیق‌تر و وضوحی بی‌رقیب را تجربه کنند و در عین حال صدای Dolby Atmos® در حال حرکت، تجربهٔ سرگرمی قدرتمندی را رقم می‌زند. Nokia 6 در چهار رنگ مشکی مات، نقره‌ای، آبی گرم و مسی در دسترس است و در بازارهای جهانی با قیمت متوسط ۲۲۹ یورو به فروش خواهد رسید.
مدل ویژهٔNokia 6 Arte مشکی –عرضهٔ جهانی گوشی Nokia 6 با مدل ویژهٔ Nokia 6 Arte جشن گرفته می‌شود. این مدل ویژه با عرضهٔ محدود با داشتن ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم، بهترین قابلیت‌های خانوادهٔ Nokia 6 را در کالبد خیره‌کنندهٔ مشکی براق ارائه می‌کند و با قیمت متوسط ۲۹۹ یورو در بازارهای جهانی به به فروش خواهد رسید.
Nokia 5– تلفن هوشمند شیک و جمع‌جوری که به خوبی در دستان شما جای می‌گیرد. Nokia 5 با دقت بسیار از ماشین‌کاری یک شمش آلومینیومی سری ۶۰۰۰ مهندسی شده است تا بدنه‌اش تکیه‌گاه بی‌نقصی باشد که به سوی نمایشگر ۵٫۲ اینچی IPS HD روکش‌دار Corning® Gorilla® Glass تداوم می‌یابد. این گوشی که به پلت‌فرم موبایل Qualcomm® Snapdragon™ ۴۳۰ و پردازشگر گرافیکی Qualcomm® Adreno™ ۵۰۵ مجهز است، یکپارچگی ساختاری مستحکم، توجه به جزئیات و کیفیت پیشرفتهٔ پرچم‌دار را به همگان عرضه می‌کند. Nokia 5 در رنگ‌های مشکی مات، نقره‌ای، آبی گرم و مسی با قیمت متوسط ۱۸۹ یورو به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.
Nokia 3– تلفن هوشمند فوق‌العادهٔ جدیدی که برای ارائهٔ تجربه‌ای متمایز با قیمتی بی‌سابقه طراحی شده است. این گوشی با قابی که به‌دقت از یک تکه آلومیونیوم ماشین‌کاری و قالب‌گیری شده است، به نمایشگر ۵ اینچی روکش دار Corning® Gorilla® Glass و دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم عریض (پشت و جلو) مجهز است. Nokia 3 تجربهٔ تلفن هوشمند به‌معنای واقعی ممتاز را در شمایل جمع‌وجور و برازنده‌اش، ارائه می نماید. این گوشی در ۴ رنگ متمایز نقره‌ای سفید، مشکی مات، آبی گرم و مسی سفید با قیمت متوسط ۱۳۹ یورو به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
خبر جدید دیگر امروز:
Nokia 3310–مدل کلاسیک مدرن از نو زاده شد. Nokia 3310 نازک، سبک و به‌طور باورنکردنی مقاوم، با دگردیسی مدرنی در طراحی یکی از پرفروش‌ترین تلفن‌های ابتدایی در طول تاریخ، توجه‌ همگان را به خود جلب می‌کند. این گوشی که به مدت زمان مکالمهٔ باورنکردنی ۲۲ ساعته و مدت زمان آماده‌به‌کار یک‌ماهه به خود می‌بالد، دارای طراحی تازه، رنگارنگ و مدرنی است که آن را به دنیای امروز می‌آورد. Nokia 3310 در چهار رنگ متمایز قرمز گرم و زرد هر دو با پرداخت براق و سرمه‌ای و خاکستری، هر دو با پرداخت مات با قیمت متوسط ۴۹ یورو به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
لوازم جانبی –لوازم جانبی Nokiaبخش دیگری از خبرهای جدید امروز بود. این لوازم جانبی همان فلسفهٔ طراحی نمادین را دنبال می‌کند. طیف کامل لوازم جانبی Nokia که همراهانی بی‌نقص برای این تلفن‌های هوشمند است، شامل طیفی از هدست‌ها، بلندگوهای Bluetooth و قابل حمل، شارژرهای درون خودرو، قاب‌ها و محافظ‌های صفحه‌نمایش است.
آرتو نوملا، مدیر ارشد اجرایی HMD Global گفت:
«Nokia برای چند دهه یکی از نمادین‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای تلفن در سطح جهان بوده است. در مدت کوتاهی که HMD کار خودش را آغاز کرده است، واکنش‌های بسیار مثبتی گرفته‌ایم که فراتر از انتظارمان بوده است، به‌نظر می‌رسد همگان برای این فصل جدید به‌اندازهٔ ما هیجان‌زده‌اند. مصرف‌کنندگانِ امروز بسیار نکته‌سنج‌تر و پرتوقع‌تر از هر زمان دیگری هستندو برای ما همیشه در اولویت نخست قرار دارند. تلاش ما در گردهم آوردن سازندگان کلاس جهانی و شرکای فناوری و سیستم عامل با افتخار در نخستین طیف محصولات جهانی ما با روح Nokia، به بار نشسته است که بهترین تجربه را برای همگان فراهم می‌آورد.»

فلورین سیچ، رئیس HMD Global گفت:
«شراکت استراتژیک و بامعنا برای موفقیت ما ضروری است. هم برای محصولات و هم برای ساخت. ما به همان اندازه به ایجاد شراکت‌های درست در سطح بازار متعهدیم تا بتوانیم به طرفدارانمان دست پیدا کنیم و به آنان خدمات ارائه دهیم. تا این لحظه تشویق، پشتیبانی و هیجانی که از سوی اپراتورها و فروشندگان دیده‌ایم، فراتر از انتظارمان بوده است. هیجان و انتظار برای نخستین خانوادهٔ تلفن‌های هوشمندمان بسیار زیاد بوده و بسیار خوشحالیم که امکان ثبت‌نام طرفداران این تلفن‌های جدید رادر وب‌سایت nokia.com/phones فراهم کرده‌ایم.»
یوهو سارویکاس، مدیر ارشد محصول HMD Global گفت:
«تلفن‌های Nokia احساسات واقعی را برمی‌انگیزند. مردم آن‌ها را برای صنعتگری و طراحی زیبایشان همراه با کیفیت بادوامی که می‌توانید به آن اتکا کنید، می‌شناسند. طیف جدید محصولات ما ویژگی‌های نمادین کلاسیک Nokia را با بهترین عملکرد Android و سطح جدیدی از صنعتگری تلفیق می‌کنند. در مورد Nokia 3310 هم نتوانستیم جلوی خودمان را بگیریم. می‌خواستیم به هواداران باوفای Nokia هدیه‌ای بدهیم و بر میراث غنی، نوآوری و طراحی مدرنی که می‌تواند دست‌به‌دست شود، تأکید کنیم. اساساً این کار برای مطمئن ساختن مصرف‌کنندگان به این امر بود که درست در بین طیف محصولاتمان، این تجربهٔ ناب Nokia را عرضه می‌کنیم.»
او افزود: «ما همچنین باور داریم، هر کسی لیاقت دستیابی به کیفیت ممتاز و توجه به جزئیاتی که معمولاً تنها برای دستگاه‌های پرچم‌دار صرف می‌شود، را دارد. با طیف جدید تلفن‌های هوشمند Nokia، هدف ما دموکراتیزه‌کردن فناوری و آوردن این تجربیات برای همگان است.»
پکا رانتالا،مدیر ارشد بازاریابی HMD Global، گفت:
«مصرف‌کنندگان امروز در جستجوی برقراری ارتباط با برندهایی هستند که بتوانند به آن‌ها اطمینان کنند. برند Nokia میراثی ۱۵۰ ساله دارد که به آن تجربه‌ای اصیل و متمایزکننده‌ای می‌دهد که به معرفی آن به نسل جدید هواداران مفتخریم. طیف جدید تلفن‌های هوشمند Nokia که به Android مجهزند، همراه با بازگشت Nokia 3310 نمادین، تأکیدی واقعی برخواست و تعهد ما برای ارزش‌نهادن بر تجربه‌های اصیل و نمادین Nokia است.»
برد رودریگز، رئیس موقت Nokia Technologies گفت:
«کاری که HMD انجام داده، فوق‌العاده است. ما از معرفی خانوادهٔ جدید تلفن‌های هوشمند که بر اساس استانداردهایی ساخته شده که Nokia به آن‌ها شناخته شده‌ است، بسیار هیجان‌زده‌ایم. ما بر این باوریم که طراحی و کیفیت قوی این گوشی ها هواداران Nokia در سراسر جهان را به خود جلب خواهد کرد و بازگشت Nokia 3310 بار دیگر لبخند را بر لبانمان نشاند.»
انریکو سالواتوری، معاون ارشد و رئیس Qualcomm اروپا، خاورمیانه و آفریقا، گفت:
«ما از همکاری با HMD در Nokia 6 و Nokia 5 بسیار خرسندیم و در انتظار همکاری نزدیک با آن‌ها در دستگاه‌های آتی هستیم. برند Nokia میراثی غنی در پیشبرد فناوری موبایل دارد و چشم‌انداز فروش تلفن‌های هوشمند جدید Nokia روشن است. هر دو دستگاه به پلت‌فرم موبایل Qualcomm Snapdragon 430 مجهزند که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را برای تلفن‌های هوشمند فراهم می‌کند: مودم یکپارچهٔ X6 LTE، فناوری دوربین پیشرو با پردازش سیگنال تصویر دوگانه، نسل جدید پردازشگر گرافیکی Qualcomm Adreno 505، بدین معنا هستند که Snapdragon 430 از دانلود و آپلود سریع گرافیک و عکس‌هایی خیره‌کننده و دوام بالای باتری، پشتیبانی می‌کند »
طیف جدید تلفن‌های هوشمند و ابتدایی Nokia در کنگرهٔ جهانی موبایل به نمایش گذاشته شده‌اند. زمان عرضهٔ این محصولات به بازارهای محلی در نیمهٔ دوم ۲۰۱۷ اعلام خواهد شد. برای امتحان همهٔ تلفن‌های Nokia از HMD در غرفهٔ Nokia دیدن کنید (سالن ۳ – غرفهٔ ۳A)