جامع خبر(جامع نیوز):بانک آینده، بر اساس شاخص¬های مالی تعریف شده، موفق به دریافت تندیس بلورین از هفتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد. تندیس مزبور طی مراسمی در روز شنبه ۷ اسفندماه سال‌جاری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با حضور مسئولان دولتی، نخبگان و سرآمدان حوزه مدیریت مالی، به بانک آینده اعطا شد. […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک آینده، بر اساس شاخص¬های مالی تعریف شده، موفق به دریافت تندیس بلورین از هفتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.
تندیس مزبور طی مراسمی در روز شنبه ۷ اسفندماه سال‌جاری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با حضور مسئولان دولتی، نخبگان و سرآمدان حوزه مدیریت مالی، به بانک آینده اعطا شد.
شایان ذکر است؛ کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به¬خصوص در سطوح بالاتر به¬عنوان سند افتخار یک سازمان بوده و صرفا با مدیریت و پایش موثر مبانی راهبردی در گستره علوم مالی و انجام اقدامات موثر و به-موقع دست یافتنی است.
گفتنی است؛ برگزاری جایزه مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده شده ‌است. این جایزه با اهداف حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و بنگاه ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت ‌مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک و معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه‌های مالی و اقتصادی برگزار می‌شود.