جامع خبر(جامع نیوز):ساعات کار شعب بانک سرمایه در روزهای پایانی سال و فهرست شعب کشیک این بانک در تعطیلات نوروز ۹۶ اعلام شد. به گزارش جامع خبراز بانک سرمایه، به منظور رفاه حال مشتریان این بانک در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز ۹۶، ساعات کار شعب بانک در ایام پایانی سال و فهرست شعب […]

جامع خبر(جامع نیوز):ساعات کار شعب بانک سرمایه در روزهای پایانی سال و فهرست شعب کشیک این بانک در تعطیلات نوروز ۹۶ اعلام شد.

به گزارش جامع خبراز بانک سرمایه، به منظور رفاه حال مشتریان این بانک در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز ۹۶، ساعات کار شعب بانک در ایام پایانی سال و فهرست شعب کشیک در تعطیلات نوروز ۹۶ به شرح زیر اعلام شد:

۱. ساعت کاری شعب از روز شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۱۴ لغایت شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۲۸:
۱.۱- ساعت کاری شعب تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز در ایام پایانی سال جاری از روز شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۱۴ لغایت شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۲۸ به شرح زیر می باشد:
از شنبه تا چهارشنبه پنج شنبه
۷:۳۰ الی ۱۸ ۷:۳۰ الی ۱۴:۱۵

۱.۲- ساعت کاری شعب دیگر شهرستان ها و قشم در ایام مذکوربدون تغییر می باشد.
۱.۳- ساعت کار شعبه کیش در ایام مذکور از ساعت ۷:۱۵ الی ۱۹ می باشد.

۲. ساعت کاری شعب در روز سه شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۲۴ (سه شنبه پایان سال):
ساعت کار کلیه شعب به صورت یکسره تا ساعت ۱۵:۳۰ می باشد.

۳. اسامی شعب کشیک در تعطیلات نوروز ۹۵:
۳.۱- شعب ذیل به صورت کشیک در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ ۲ و ۳ فروردین ماه ۹۶ از ساعت ۹ الی ۱۲ آماده ارائه خدمات به مشتریان ارجمند می باشند.

۳.۲- شایان ذکر است اولین روز کاری در سال ۹۶، روز شنبه مورخ ۵ فروردین ماه بوده و کلیه شعب بانک در روزهای کاری ایام نوروز (۶ و ۷ و ۸ و ۹ و ۱۰ فروردین ماه) فاقد باجه عصر می باشند.