جامع خبر(جامع نیوز):بانک دی در مسیر تداوم موفقیت‌های سال جاری خود موفق به دریافت «تقدیرنامه چهار ستاره» از چهاردهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی شد. به گزارش جامع خبراز بانک دی در مراسم جایزه ملی تعالی سازمانی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران دولتی و سازمان‌های مختلف شرکت‌کننده برگزار شد، بانک دی […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک دی در مسیر تداوم موفقیت‌های سال جاری خود موفق به دریافت «تقدیرنامه چهار ستاره» از چهاردهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی شد.
به گزارش جامع خبراز بانک دی در مراسم جایزه ملی تعالی سازمانی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران دولتی و سازمان‌های مختلف شرکت‌کننده برگزار شد، بانک دی بار دیگر در قالب شرکتی پیشرو و با رشدی قابل توجه نسبت به سال گذشته در الگوی ملی تعالی سازمانی موفق به دریافت جایزه ارزشمند چهار ستاره شد.
این موفقیت در حالی نصیب بانک دی شده است که پیش از این و در سال جاری با همت هیات مدیره، مدیران ارشد و کارکنان بانک دی دستاوردهای زیادی از جمله قرار گرفتن در رتبه ۳۷ صد شرکت‌ برتر ایران، انتخاب به عنوان یکی از ۱۰ شرکت پیشرو کشور، دریافت رتبه نخست جایزه ملی بهره‌وری در بخش سودآوری به کارنامه توفیق‌های بانک افزوده شده بود.
علی‌رضا عاطفی‌فر ـ سرپرست بانک دی ـ در حاشیه این مراسم ضمن ابراز خرسندی از پیاده‌سازی مدل تعالی سازمانی در بانک دی و دستاوردهایی که این مدل برای مجموعه داشته است، اظهار کرد: خدا را سپاس می‌گوییم که در سال‌های اخیر نگاه جسورانه و متعالی رهبران بانک دی به افزایش شفافیت اطلاعات و ارتباطات و پذیرش فرایندهای خود ارزیابی و قرار گرفتن در معرض ارزیابی‌های برون سازمانی و ملی با جدیت مورد توجه قرار گرفته است.
وی با اشاره به دو دستاورد مهم اخیر بانک دی در زمینه صد شرکت برتر و تعالی سازمانی ادامه داد: قرار گرفتن نام بانک دی در جمع شرکت‌های پیشرو به لحاظ رشد فروش و رسیدن به جایگاه سی و هفتمین شرکت ایرانی با ده‌ها رتبه ارتقا نسب به سال‌های گذشته نشان از رشد کمی بانک دارد. همچنین دریافت جایزه چهار ستاره تعالی سازمانی مهر تاییدی بر منظر کیفی فعالیت‌های این بانک است.
وی موفقیت‌های بدست آمده را مرهون همت بالا، تلاش، همکاری و همدلی کلیه کارکنان و مدیران بانک دانست و تاکید کرد: مروری بر دستاوردهای بانک طی سال جاری نشان از رشد فوق العاده سریع و چند پله‌ای در ابعاد مختلف دارد که امیدواریم با دوراندیشی و کسب تجربیات بیشتر این روند افتخارات تدوام یابد.
سرپرست بانک دی دریافت جوایز و تقدیرنامه‌‌های مختلف را نشانه تلاش گروهی و قرار گرفتن در مسیر تعالی و سرآمدی ذکر کرد و گفت: هر چند این موفقیت‌ها جای خرسندی داشته و از حرکت صحیح بانک دی در مسیر توسعه حکایت دارد اما باید بگوییم که این امر مسئولیت ما را در ارائه خدمت بهتر و بیشتر به جامعه به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران سنگین‌تر می‌کند.
عاطفی‌فر در پایان از طرف هیات مدیره و مدیران ارشد بانک خطاب به کارکنان تصریح کرد: ضمن تقدیر از زحمات کلیه همکارانی که در راه تعالی بانک ارزش آفرین دی گام برمی‌دارند، این افتخار را به رهبران تعالی و همه کارکنان ساعی و کوشای بانک دی تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و امیدواریم در سایه الطاف الهی و کوشش یکایک همکاران در سال‌ آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری برای بانک دی باشیم.