جامع خبر(جامع نیوز):پنجمین اجلاس شهروندی بیمه رازی روز جمعه مصادف با ۲۰ اسفند ماه برگزار شد. به گزارش جامع خبر، بزرگترین گردهمایی سالانه بیمه رازی با حضور پرسنل شرکت از سراسر ایران، مدیران ارشد و با حضور قائم مقام و سرپرست و اعضای هئیت مدیره بیمه رازی در سالن همایش های بین المللی هتل المپیک […]

جامع خبر(جامع نیوز):پنجمین اجلاس شهروندی بیمه رازی روز جمعه مصادف با ۲۰ اسفند ماه برگزار شد.
به گزارش جامع خبر، بزرگترین گردهمایی سالانه بیمه رازی با حضور پرسنل شرکت از سراسر ایران، مدیران ارشد و با حضور قائم مقام و سرپرست و اعضای هئیت مدیره بیمه رازی در سالن همایش های بین المللی هتل المپیک برگزار شد.
این اجلاس با نزدیک شدن پایان سال جاری و فرارسیدن نوروز هر سال در هتل المپیک تهران برپا می شود و بیش از ۶۰۰ نیروی متخصص این شرکت به همراه مدیران برای همبستگی و دلبستگی به دور هم جمع می گردند. این مراسم با اجرای سرکار خانم جعفرپور مجری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انجام گردید.
در ابتدا مهندس یزدخواستی رئیس هیات مدیره شرکت بیمه رازی با ارائه گزارش نحوه عملکرد شرکت، مقایسه با سال گذشته و بیان چشم اندازی از سال آتی، خلاصه ای از اهداف و استراتژی های شرکت را بیان نمودند و اعلام کردند در سال آینده به طور حتم بیمه رازی شاهد افزایش سرمایه قابل ملاحظه ای خواهد بود.
در ادامه سرپرست و قائم مقام ضمن ابراز خشنودی از مراسم اجلاس شهروندی و دیدار سالیانه پرسنل شعب و ستاد ابراز کرد: با توجه به این موضوع که پرتفوی همه شرکت های بیمه از محل بیمه شخص ثالث می باشد، شرکت بیمه رازی در نظر دارد در برنامه ریزی های سال آینده با توجه به پرسنل جوان و کارآمد خود بر روی تمامی رشته های بیمه ای متمرکز شود.
خالقی گفت: مسئله کارانه، در دست تغییر و اصلاح می باشد و در سال آتی با نام فوق العاده ویژه بهره وری به تمامی پرسنل براساس نوع عملکرد پرداخت خواهد شد.
سرپرست بیمه رازی افزود: با توجه بر تأکید بیمه مرکزی جهت رتبه بندی نمایندگان این موضوع در دست اقدام و سال آینده اجرا خواهد شد. همچنین خالقی از احداث یک کتابخانه برای استفاده بهینه و به روز رسانی دانش کارکنان در هر شعبه خبر داد.
گفتنی است در پنجمین اجلاس شهروندی بیمه رازی از ۱۸ شعبه برتر در جشنواره شایستگان تقدیر به عمل آمد و در پایان با برگزاری مراسم قرعه کشی بین پرسنل ۲۰ عدد ربع سکه بهار آزادی به ۲۰ نفر از همکاران شرکت اهدا گردید.
تاریخ درج: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵