جامع خبر(جامع نیوز):رئیس کل بانک مرکزی از عرضه اسکناس نو به مناسبت نوروز ۹۶ از هفته آینده در بانک‌ های سراسر کشور خبر داد. به گزارش جامع خبر؛ ولی‌الله سیف امروز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، درباره تمهیدات پیش‌ بینی شده برای تهیه اسکناس‌های نو با نزدیکی به ایام نوروز توسط […]

جامع خبر(جامع نیوز):رئیس کل بانک مرکزی از عرضه اسکناس نو به مناسبت نوروز ۹۶ از هفته آینده در بانک‌ های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش جامع خبر؛ ولی‌الله سیف امروز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، درباره تمهیدات پیش‌ بینی شده برای تهیه اسکناس‌های نو با نزدیکی به ایام نوروز توسط بانک‌ها گفت: عرضه اسکناس نو طبق روش‌ سال‌های گذشته انجام خواهد شد و خوشبختانه تاکنون در این خصوص با مشکلی مواجه نبوده‌ایم.

رئیس کل بانک مرکزی افزود: در سال جاری هم مانند روش‌ سال‌های گذشته عمل خواهیم کرد و از یک هفته دیگر در اختیار بانک‌ها قرار خواهد گرفت تا بتوانند فعالیت خود در این زمینه را آغاز کنند.

وی همچنین درباره ابلاغ بخشودگی سود و جریمه دیرکرد وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون گفت: همانطور که اطلاع دارید قبلاً بخشنامه آن به همه بانک‌ها ابلاغ شده؛ اما اینکه هر بانکی با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارد، تا چه میزان می‌تواند در این زمینه فعالیت داشته باشد، با کمی تأخیر انجام شد.

به گفته‌ سیف این دستورالعمل دو روز پیش به بانک‌ها بانک‌ها ابلاغ شده و می‌توانند در این راستا اقدامات لازم را آغاز کنند.