جامع خبر(جامع نیوز):پس از بازدید داوران ششمین جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران ( میک ) از روند فعالیت های بانک حکمت ایرانیان ، این بانک موفق شد در بخش بیشترین رشد و برترین تجربه عملیاتی در حوزه مدیریت دانش جایزه جهانی میک را از آن خود کند . به گزارش جامع خبراز بانک […]

جامع خبر(جامع نیوز):پس از بازدید داوران ششمین جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران ( میک ) از روند فعالیت های بانک حکمت ایرانیان ، این بانک موفق شد در بخش بیشترین رشد و برترین تجربه عملیاتی در حوزه مدیریت دانش جایزه جهانی میک را از آن خود کند .

به گزارش جامع خبراز بانک حکمت ایرانیان ، در مراسم اختتامیه ششمین جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران (میک) از بانک حکمت ایرانیان تقدیر شد و جایزه جهانی میک در بخش بیشترین رشد و برترین تجربه عملیاتی در حوزه مدیریت دانش ، به این بانک اهدا شد .
بر اساس این گزارش ، دکتر سهراب پور رئیس شورای راهبری این جایزه جهانی ، خاطرنشان کرد : مسئله مدیریت یکی از مسائل مهم و استراتژیک است و علت اصلی تاسیس دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف همین بود .
وی افزود : دانشگاه شریف نمایندگی این جایزه را در ایران بر عهده گرفته و سازمانهایی که در این دوره حضور پیدا کرده اند بر اساس ۱۵۰ شاخص جایزه میک ، مورد داوری قرار گرفته اند .
وی با اشاره به تاریخچه این جایزه گفت : میک از سال ۱۹۹۸ ، بعنوان معتبرترین جایزه ارزیابی مدیریت دانش در جهان آغاز بکار کرد و اکن میک بزرگترین مرجع ارزش آفرینی دانش محور است .
وی تصریح کرد : نتایج ارزیابی جایزه جهانی میک نشان می دهد ، سازمانهایی که طی پنج سال گذشته در میک حضور مستمر داشته اند ، رشد موثری بر اساس مدیریت دانش محور داشته اند .
در ادامه این مراسم دکتر مهدی شفیعی زاده نماینده بنیاد جهانی سازمان دانشی برتر در ایران پشت تریبون آمد و اظهار داشت : حضور مستمر در یک دوره پنج ساله در میک حائز اهمیت است تا ما بتوانیم میزان تحول در سازمانها را مورد ارزیابی قرار دهیم .وی صحبت های خود را اینگونه ادامه داد : ادعای ما اینست که می توانیم به سازمانها و نهادهای ایرانی کمک کنیم تا رشد پیدا کرده و در فرآیند امور خود تحول ایجاد کنند .
گفتنی است پایان بخش ششمین جایزه جهانی میک ، معرفی برترین سازمانهای دانشی بر اساس معیارهای اعلام شده از سوی این جایزه بود .