جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل آسان پرداخت طی نشستی خبری پیرامون عملکرد سال۹۵ یکی از اتفاقاتی که شرکت اسان پرداخت را در سال ۹۵ نمونه ساخت ، درخشش اسان پرداخت در حوزه مسولیت اجتماعی برشمرد. منصوری گفت : شرکت آسان پرداخت به عنوان یک استارتاپ سبز ورود به حوزه های حمایتی و مسئولیت اجتماعی را وظیفه همیشگی […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل آسان پرداخت طی نشستی خبری پیرامون عملکرد سال۹۵ یکی از اتفاقاتی که شرکت اسان پرداخت را در سال ۹۵ نمونه ساخت ، درخشش اسان پرداخت در حوزه مسولیت اجتماعی برشمرد.

منصوری گفت : شرکت آسان پرداخت به عنوان یک استارتاپ سبز ورود به حوزه های حمایتی و مسئولیت اجتماعی را وظیفه همیشگی خود دانسته و در سالهای اخیر با برپایی کمپین های مختلف حمایتی تلاش کرده تا بتواند گامی موثر در این حوزها بردارد این شرکت قصد دارد بودجه در نظر گرفته شده در حوزه فعالیتهای اجتماعی در سال آینده به دو برابر افزایش دهد.

درادامه جهان شاه لو معاون مالی و پشتیبانی بیان کرد: یکی از فعالیت های اصلی ما در ستاد این بود که در حوزه پز، بازاریابی و بازارهای جدیدی را لحاظ کنیم، در زمینه کارمزدهای شاپرک، افزایش تعداد تراکنش دستگاه ها و همچنین در زمینه فروش شارژها حفظ بازار فعلی را ملاک قرار دادیم. بر همین اساس به تعدیل مثبت ۱۸ درصد در سال ۱۳۹۶، اکتفا کردیم، اما چنانچه استارت آپ ها به نتیجه برسند، قطعا وضعیت بهتر خواهد بود و به میزانی بیش از درصد عنوان شده دست خواهیم یافت. اما با توجه به شرایط فعلی نمی توان رقم بیشتری را عنوان کرد البته با در نظر گرفتن یک انظباط مالی.

منصوری همچنین اعلام کرد که آسان پرداخت در سال آینده به دنبال نوآوری جدیدی است؛ اقدامی که شاید ربطی به PSP نداشته باشد، ولی حتما در راستای آسان کردن کار مردم است.

وی در ادامه با بیان این که تا کنون اپلیکیشن آسان پرداخت ۵ میلیون بار دانلود شده و ۲٫۵ میلیون کاربر فعال دارد، اظهار کرد: به اعتقاد ما این تعداد کم است و باید اقداماتی برای تشویق مردم به استفاده از آن انجام شود.

مدیرعامل آسان پرداخت گفت: ماهیانه حدود ۱۲ میلیون نفر از کد دستوری آسان پرداخت استفاده می کنند.

به گفته او، محدودیت های ایجاد شده در استفاده از کدهای دستوری مشکلی جدی در روند استفاده کاربران ایجاد نکرده و اقدامات انجام شده از سوی بانک مرکزی و شاپرک فقط در راستای امن تر کردن این روش پرداخت بوده است، بنابراین USSD هیچ وقت بسته نمی شود و فقط روند کار آن تغییر کرده است.

منصوری جسارت و هوشمندی، را رمز موفقیت آسان پرداخت عنوان کرد و گفت: این روند باز هم در این شرکت ادامه خواهد یافت.

او همچنین با تاکید دوباره بر این که همه اقدامات این سامانه تحت نظارت و کنترل بانک مرکزی و شاپرک انجام می شود، گفت: ما همه استانداردهای شاپرک را رعایت می کنیم، ضمن این که کاربران به خوبی می توانند تفاوت های اپلیکیشن ما را با سایر اپلیکیشن ها مقایسه کنند.

مدیرعامل آسان پرداخت با اعلام این که این سامانه به فکر ارائه روشی برای دریافت مبالغ خیریه از سوی افراد ساکن خارج از ایران است، گفت: ما اکنون مبالغ قابل توجهی را از طریق اپلیکیشن و کد دستوری به حساب خیریه ها واریز می کنیم، اما کاربران خارج از کشور برای واریز این مبالغ دچار مشکل هستند.

منصوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فروش بیمه نامه شخص ثالث از طریق موبایل می تواند تحول مهمی در زمینه فروش بیمه باشد، گفت: برای فروش این بیمه نامه، روندی باید طی می شد که خوشبختانه به سرانجام رسیده و به زودی در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است شرکت آسان پرداخت را در ردیف ۵۸ امین شرکت در فهرست صد شرکت برتر ایران (IMI-100) قرار داده است. این در حالی است که شرکت «آپ» تنها PSP فهرست ۱۰۰تایی برترین شرکتهای کشور دانست.

البته یکی از جذابترین و پرشتاب ترین گروههای رتبه بندی IMI-100 گروه رایانه و فعالیتهای وابسته است که طی سالهای گذشته همواره با رشد چشمگیر مواجه بوده است. بیشترین رشد در صورتهای مالی سال ۹۴ نیز متعلق به شرکتهای فعال در زمینه های پولی و بانکی بوده است.

بنابراین، امسال در گروه رایانه و فعالیتهای وابسته نام آسان پرداخت پرشین با نام تجاری آپ در صدر جدول این شرکتها خودنمایی می کند.

آسان پرداخت به عنوان یکی از شرکتهای ارائه دهنده راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک، با تکیه بر دانش روز و با ایجاد فضای خلاقانه و نوآور در صنعت پرداخت کشور، توانسته است در بازه زمانی کوتاه دست آوردهای بزرگ و قابل افتخاری را کسب نماید و به عنوان رهبر بازار پرداخت الکترونیک شناخته شود.