مربی شخصی روی مچ دست جامع خبر(جامع نیوز):ساعت‌های هوشمند ترکیبی خلاقانه از عادت‌های قدیمی با شیوه‌های هوشمند جدید هستند. ساعت Gear S3 هوشمندی را بازتعریف می‌کند و در کنار کارایی و ظاهر یک ساعت کلاسیک، امکاناتی دوچندان در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا به‌روز باشد و سریع‌تر با دنیای اطرافش ارتباط برقرار کند. البته برقراری […]

مربی شخصی روی مچ دست
جامع خبر(جامع نیوز):ساعت‌های هوشمند ترکیبی خلاقانه از عادت‌های قدیمی با شیوه‌های هوشمند جدید هستند. ساعت Gear S3 هوشمندی را بازتعریف می‌کند و در کنار کارایی و ظاهر یک ساعت کلاسیک، امکاناتی دوچندان در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا به‌روز باشد و سریع‌تر با دنیای اطرافش ارتباط برقرار کند. البته برقراری ارتباط تنها کاربرد این ساعت نیست. ساعت Gear S3 مانند یک مربی شخصی تمام فعالیت‌های ورزشی صاحبش را زیر نظر می‌گیرد و به او این امکان را می‌دهد تا در لحظه در جریان سوخت‌ و ساز و فعالیت‌های بدنی خود قرار گیرد. بدین ترتیب همیشه به اصطلاح می‌توان روی فرم بود و به نحو مطلوب‌تر و علمی‌تری ورزش کرد.

شماره قدم‌ها
پیاده‌روی اثر مستقیم روی سلامتی دارد. البته نه هر مدلش، این کار باید اصولی انجام شود تا بتوان وزن را کنترل کرد. پیاده‌روی صحیح از حملات قلبی و افزایش فشار خون جلوگیری می‌کند و در عین حال باعث دور شدن خطر ابتلا به دیابت نوع دو می‌شود. برای سلامت بودن و پیشگیری از خطرات ذکرشده، هر شخص باید روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کند و این کار را منظم و به صورت روتین انجام دهد. اینجاست که ساعت Gear S3 به کمک می‌آید، ساعتی که با استفاده از سنسورهایش قدم‌ها را هنگام راه رفتن می‌شمارد و با کمک سنسور HRM میزان ضربان قلب را اندازه می‌گیرد. علاوه بر این، با توجه به اطلاعاتی که اپلیکیشن S Health ذخیره می‌کند، صاحب این ساعت در جریان میزان کالری سوزانده‌شده خواهد بود.
علاوه بر قدم‌شماری و محاسبه میزان کالری سوزانده‌شده، ساعت Gear S3 می‌تواند تعداد طبقات و افزایش ارتفاع را تشخیص دهد. در ضمن این ساعت هنگامی که فرد در حال دویدن باشد، در بازه‌های زمانی معینی با اعلام وضعیت و تشویق او، سعی در افزایش روحیه‌ برای تمرین بهتر و متمرکزتر دارد.
ساعت Gear S3 همچون یک مربی حواسش جمع است و اگر فرد بیش از ۹۰ دقیقه غیرفعال باشد و حرکت نکند، به او اعلام می‌کند که باید از جایش بلند شود و کمی حرکت کند. همچنین در صورتی که کاربرش سر کار باشد، روی صفحه‌نمایش خود برخی تمرین‌های مناسب برای سر کار و پشت ‌میز را به او نشان می‌دهد تا از دردها و مشکلات پشت میز نشستن بکاهد و سلامتی کاربر را تضمین کند.
کنترل کالری و مایعات
ساعت Gear S3 ویجت‌های بسیاری برای ورزش کردن و به طور کلی تناسب اندام دارد. کاربر با توجه به سلیقه، انتظار و کاربرد ویجت‌ها، از میان گزینه‌های موجود مواردی را انتخاب می‌کند. از ویژگی‌های جالب و بارز ساعت Gear S3 امکان استفاده از ویجت‌هایی برای کنترل میزان کالری مصرفی و سوزانده‌شده است. Gear S3 با استفاده از اطلاعات بدن صاحبش از جمله قد، وزن و چنین اطلاعاتی، میزان کالری سوزانده‌شده هنگام پیاده‌روی، ورزش و فعالیت‌های فیزیکی را با تقریب بسیار خوبی محاسبه می‌کند و از طرفی می‌توان میزان کالری مصرفی در طول روز را نیز به آن اضافه کرد تا به شکل بهتری وضعیت سلامتی و بدن کنترل شود.
در کنار این موضوع کاربران می‌توانند با استفاده از ویجت دیگری میزان آب و کافئین روزانه مصرفی خود را در ساعت Gear S3 وارد کنند تا کنترل بیشتری روی وضعیت مصرف کافئین و اتفاقاتی نظیر دی‌هیدارته شدن بدن هنگام ورزش کردن و پس از آن داشته باشند.

ضدآب و ضدعرق
امکان دیگر و البته بسیار کاربردی این ساعت تاییدیه ضدآب بودنش است. البته این تاییدیه فقط محدود به آب نیست و ساعت Gear S3 در مقابل عرق بدن نیز از خود مقاومت نشان می‌دهد. این موضوع سبب می‌شود کاربر Gear S3 بدون هیچ دغدغه و نگرانی‌ای مبنی بر سوختن یا خراب شدن ساعت، به خاطر قرار گرفتن در مجاورت آب یا عرق بدن، از آن استفاده کند. ساعت Gear S3 به راحتی و به صورت خودکار فعالیت‌های ورزشی نظیر پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، تمرین‌های مسگری و مربوط به کمر و یا حرکات قایقی‌شکل را تشخیص می‌دهد. این فعالیت‌ها همگی سبب تعریق زیاد بدن می‌شوند. در این حالت اگر ساعت هوشمند تاییدیه ضدآب و مقاومت در برابر عرق بدن نداشته باشد، به سرعت آسیب می‌بیند و احتمال خراب شدنش بسیار زیاد است.
ساعت هوشمند Gear S3 یک بسته کامل سلامتی را در اختیار کاربران می‌گذارد و به آنان اجازه می‌دهد در کنار استفاده از ویژگی‌های یک ساعت کلاسیک و ویژگی‌های یک گوشی هوشمند، یک مربی شخصی نیز در زندگی و روی مچ خود داشته باشند تا به بهترین شکل ممکن وضعیت آنها را بررسی و مانیتور کند. این ساعت ضمانت می‌کند که در وضعیت‌های مختلف زندگی از صاحبش در برابر اضافه وزن و بیماری‌های جسمی ناشی از عدم فعالیت بدنی محافظت کند.