جامع خبر(جامع نیوز):خسرو خواجه حسنی مدیرعمل بانک گردشگری در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت : استان کرمان داری ظرفیت های اقتصادی فراوانی است. به گزارش جامع خبراز بانک گردشگری ؛ خواجه حسنی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی استان کرمان اظهار داشت وجود معادن فراوان در این استان در باعث شده تا رشد […]

جامع خبر(جامع نیوز):خسرو خواجه حسنی مدیرعمل بانک گردشگری در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت : استان کرمان داری ظرفیت های اقتصادی فراوانی است.
به گزارش جامع خبراز بانک گردشگری ؛ خواجه حسنی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی استان کرمان اظهار داشت وجود معادن فراوان در این استان در باعث شده تا رشد صنعتی مناسبی در این منطقه از کشور ایجاد شود.
وی افزود بانک گردشگری با درک این ظرفیت مناسب و با نگاه اقتصاد مقاومتی قصد دارد تا ظرفیت های صنعتی و کشاورزی استان کرمان را در راه حمایت از تولید ملی به کار بگیرد.
مدیر عامل بانک گردشگری در ادامه با اشاره به آغاز ساخت مدارس در مناطق محروم تاکید کرد : استفاده از امکانات بانک گردشگری برای رفاه مردم مناطق محروم از اولویت های بانک گردشگری به شمار می رود و امیدواریم که با این اقدام توانسته باشیم قدمی هر چند کوچک در راه آبادانی کشور و رشد فضای تحصیلی در مناطق محروم برداشته باشیم.