جامع خبر(جامع نیوز):شاگردان علیرضا منصوریان برابر تیم سایپا به پیروزی رسیدند. به گزارش جامع خبر؛ دو تیم فوتبال سایپا و استقلال تهران در اولین دیدار هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان منصوریان موفق شدند با نتیجه دو بر یک سایپا را از پیش رو […]

جامع خبر(جامع نیوز):شاگردان علیرضا منصوریان برابر تیم سایپا به پیروزی رسیدند.

به گزارش جامع خبر؛ دو تیم فوتبال سایپا و استقلال تهران در اولین دیدار هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان منصوریان موفق شدند با نتیجه دو بر یک سایپا را از پیش رو بردارند و اختلافشان با تراکتورسازی را به یک امتیاز کاهش دهند.

دقیقه ۱۵: اولین فرصت این دیدار توسط بازیکنان سایپا ایجاد شد. استارت سریع مهدی ترابی از سمت چپ با عبور از مدافع استقلال همراه شد که شوت این بازیکن از توسط حسینی برگردانده شد.

دقیقه ۱۶: توپ برگشتی توسط مدافعان سایپا در خارج از محوطه جریمه به فرشید اسماعیلی رسید و این بازیکن پس از عبور از مدافع سایپا ضربه‌ای را روانه دروازه استقلال کرد که شوت این بازیکن با اختلافی اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: کاوه رضایی در سمت چپ زمین نارنجی‌پوشان صاحب توپ شد که سانتر این بازیکن توسط فلاح زاده برگشت داده شد و پس از برخورد با امید خالدی از کنار دروازه به شکلی خطرناک به کرنر رفت.

دقیقه ۲۳: کرنر وریا غفوری پس از برگشت به خود این بازیکن رسید و مدافع راست استقلال پس از یک‌و دو با فرشید اسماعیلی ضربه‌اش را به سمت دروازه شاگردان فرکی شلیک کرد که با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: ضربه‌ خطایی برای استقلالی‌ها از سمت چپ توسط امید ابراهیمی به روی دروازه ارسال شد که فرشید باقری با ضربه‌ سری زیبا گل نخست این دیدار را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۷: ضربه فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه دقیقا به جایی رفت که فلاح‌زاده ایستاده بود و این دروازه‌بان به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۵۴: ارسال فرشید اسماعیلی به روی تیرک اول دروازه سایپا ارسال شد که توپ به شکل خطرناکی بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: حرکت رضا جعفری، بازیکن جوان سایپا با شوت این بازیکن همراه شد اما حسینی به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۵۸: وریا غفوری نفوذی را از سمت راست استقلال انجام داد و پاسی را برای جابر انصاری ارسال کرد که شوت مهاجم استقلال از بالی دروازه به خارج از زمین رفت.

دقیقه ۷۰: توپ گیری زکی‌پور از بازیکنان سایپا و یک‌و دو این بازیکن با کاوه رضایی، مدافع استقلال را با گلر سایپا تک به تک کرد که تکل مدافعان سایپا مانع از به ثمر رسیدن گل دوم آبی‌پوشان شد.

دقیقه ۷۳: حرکت یاران سایپا از سمت راست، توپ را به مهدی ترابی رساند و ملی‌پوش سایپا با ارسال پاسی زیبا، غلامرضا رضایی را صاحب موقعیت کرد که شوت این بازیکن را حسینی به زیبایی مهار کرد.

دقیقه ۷۷: شماره ۷۷ استقلال، بهنام برزای جایگزین فرشید اسماعیلی در زمین مسابقه شد.

دقیقه ۸۲: حامد فلاح‌زاده، سانتر امید ابراهیمی به روی دروازه را به شکل عجیبی برگشت داد و توپ پس از برخورد با پای فرشید باقری به شکل خطرناکی از زمین خارج شد.

دقیقه ۹۰: سانترز بازیکنان سایپا به روی دروازه با ضربه سر پورقاز همراه شد تا مدافع ملی‌پوش سایپا گل تساوی این تیم را به ثمر برساند.

دقیقه ۹۳: کرنر بازیکنان استقلال به روی دروازه ارسال شد تا لئوناردو پادوانی با ضربه سر دروازه سایپا را باز کند و گل‌ پیروزی‌بخش آبی‌پوشان را به ثمر برساند.

در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده بازی ایوب کلانتری با دریافت دومین کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

استقلال با این پیروزی۴۲ امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف با تراکتورسازی، در رده سوم باقی ماند. شاگردان فرکی نیز با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

شاگردان منصوریان با این ۱۱ نفر مقابل سایپا قرار گرفتند: حسین حسینی، رابسون، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، فرشید باقری، جابر انصاری، فرشید اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی

حامد فلاح زاده، عزت الله پورقاز، سجاد مشکل پور، حامد شیری، امید خالدی، روزبه شاه علیدوست، ابراهیم صادقی (۲۲- علیرضا علیزاده)، رضا جعفری، ایوب کلانتری، مهدی ترابی و غلامرضا رضایی ۱۱ مرد حسین فرکی برای دیدار با استقلال هستند.