جامع خبر(جامع نیوز):سود سهام سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۴ سهامدارانی که تاکنون به علت عدم ارسال اطلاعات حساب بانکی خود موفق به دریافت نشده بودند، از طریق شعب بانک دی قابل پرداخت می باشد. به گزارش جامع خبراز بانک دی ، این بانک در سال ۹۵ با صدور اطلاعیه ای در روزنامه های کثیرالانتشار، روش […]

جامع خبر(جامع نیوز):سود سهام سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۴ سهامدارانی که تاکنون به علت عدم ارسال اطلاعات حساب بانکی خود موفق به دریافت نشده بودند، از طریق شعب بانک دی قابل پرداخت می باشد.

به گزارش جامع خبراز بانک دی ، این بانک در سال ۹۵ با صدور اطلاعیه ای در روزنامه های کثیرالانتشار، روش های دریافت سود سهام سال مالی منتهی به ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ را اطلاع رسانی و سود کلیه سهامدارانی که نسبت به اعلام اطلاعات حساب بانکی خود اقدام نموده بودند در زمان مقرر واریز کرد. بانک دی به منظور ارج نهادن به آن دسته از سهامدارانی که به علت عدم ارسال اطلاعات، موفق به دریافت سود سال مالی مذکور نشده اند در اطلاعیه ای اعلام کرد:

به اطلاع سهامدارانی که سود سهام سال مالی منتهی به تاریخ ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ را دریافت ننموده اند می رساندکه می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی خود به یکی شعب بانک دی در سراسر کشور مراجعه و نسبت به دریافت سود خود اقدام نمایند.