جامع خبر(جامع نیوز):شرکت ایسوس به عنوان بزرگترین برند تولید کننده مادربورد در جهان، این بار به طور ویژه به تولید مادربورد های متناسب با کسب و کار و تجارت پرداخت. این مادربوردها با ویژگی هایی خاص طراحی و تولید شده اند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. مادربورد های سری CSM (Corporate Stable Model) […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت ایسوس به عنوان بزرگترین برند تولید کننده مادربورد در جهان، این بار به طور ویژه به تولید مادربورد های متناسب با کسب و کار و تجارت پرداخت. این مادربوردها با ویژگی هایی خاص طراحی و تولید شده اند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

مادربورد های سری CSM (Corporate Stable Model)

در قانون نامگذاری محصولات ایسوس، مادربوردهای مخصوص کسب و کار با پسوند CSM از سایر محصولات تمایز می یابند. این تمایز در مشخصات سخت افزاری و ویژگی های نرم افزاری خاص این مادربورد ها دیده می شود. بیشتر شرکت ها و ادراتی که با تعداد سیستم های فعال زیاد ربرو هستند، معمولاً از مادربوردها و قعطات رده پایین و میانی استفاده می کنند. ایسوس علاوه بر استفاد از بهترین قطعات در مادربوردهای خود، نرم افزارهای مرتبط با کسب و کار را نیز در این مادربورد ها قرار داده است.کاربر با خرید مادربورد های سری CSM، مجموعه ای کامل از نرم افزار های مدیریتی را در اختیار دارد که با نام ASUS Control Center یا ACC درشناخته می شود. نرم افزار ACC در نسخه های متفاوت عرضه شده که در آینده بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

پایداری وانعطاف پذریری در تأمین کالا

ایسوس که عنوان بزرگترین تولید کننده مادربورد را یدک می کشد، نگاه ویژه ای به خدمات خود در مادربوردهای سری CSM دارد که بیانگر اهمیت بالای این سری است. همانطور که شرکت ها پس از تایید رضایت خود از مدلی خاص، معمولاً با مدت زمانی چند ساله از آن محصول استفاده می کنند و در صورت افزایش تعداد کاربر، در صدد تهیه تعداد بیشتری از همان کالای خاص هستند. ایسوس با تضمین تأمین کالا دغدغه مشتریان خود را در مدل های CSM رفع می کند. همچنین قبل از بروزرسانی های مهندسی (Revision) پیام اطلاع رسانی مبنی بر تغییرات آتی (ECN) را برای مشتریان تجاری و CSM ارسال می کند. علاوه بر آن پیش از شش ماه مانده به عدم تولید محصولی خاص، ایسوس پیام مبنی بر “پروسه توقف تولید” (EOL) را به مشتریان خود ارسال می کند و این به مشتری امکان “آخرین سفارش خرید” (LBO) تا سه ماه پیش از پروسه توقف تولید را برای محصولات رده CSM فراهم آورده است. همچنین ممکن است پس از توافق بین شرکت خریدار و دفتر ایسوس، مدت زمان سرویس گارانتی نیز تا ۱ سال بیشتر از حالت رایج در نظر گرفته شود.

بسته بندی های مقرون به صرفه

شرکت های بزرگ معمولاً تعداد بالایی از یک محصول را در هر سفارش خریداری می کنند و عمدتاً بسته بندی مادربوردهای اهمیت بالایی ندارد. اما در عوض حاضرند با کم کردن هزینه بسته بندی، چند مادربورد و لوازم جانبی آنها را در یک جعبه دریافت کرده و قیمت کمتری را صرفاً برای صرفه جویی در بسته بندی بپردازند. به همین منظور ایسوس بسته بندی های ۱۰ تایی از مادربوردهای سریCSM را در یک جعبه در نظر گرفته است.

تنوع و سازگاری کامل

ایسوس با درنظر گرفتن همه رده ها و پلتفرم های کاربری، چیپ ست های رایج در رده های مختلف را در مادربورد های سری CSM استفاده کرده است. همچنین مشخصات سخت افزاری کامل از انواع فرم فاکتور استاندارد گرفته تا استفاده از فناوری هایی نظیر Intel vPro™ ، هدر های COM، LPT و TPM را در مادربوردهای رده کسب و کار در نظر گرفته است.

مادربوردهای سری CSM به زودی در ایران در دسترس خواهد بود و برای تهیه کالاها می توانید با توزیع کنندگان مجاز ایسوس و یا ایمیل Info_OP@ACBH.co تماس حاصل کنید.