جامع خبر(جامع نیوز):ساعت کار شعب بانک آینده در شش‌ ماهه نخست سال ‌جاری اعلام شد. به گزارش جامع خبراز بانک آینده، ساعت کار شعب این بانک در نیمه اول سال ۱۳۹۶در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کاشان و بویین‌زهرا در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۷:۳۰ تا۱۶:۳۰خواهد بود، در روزهای پنج ‌شنبه نیز […]

جامع خبر(جامع نیوز):ساعت کار شعب بانک آینده در شش‌ ماهه نخست سال ‌جاری اعلام شد.
به گزارش جامع خبراز بانک آینده، ساعت کار شعب این بانک در نیمه اول سال ۱۳۹۶در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کاشان و بویین‌زهرا در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۷:۳۰ تا۱۶:۳۰خواهد بود، در روزهای پنج ‌شنبه نیز ساعت کار شعب بانک آینده در این شهرها از ساعت۷:۱۵ تا ۱۳:۱۵ است.
بر اساس این گزارش، ساعت کار شعب بانک آینده در سایر شهرستان‌ها در نوبت صبح در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۷:۳۰ تا ۱۴:۰۰ و در نوبت عصر از ساعت ۱۷:۱۵ تا ۱۸:۴۵خواهد بود. در روزهای پنج‌ شنبه نیز ساعت کار شعب بانک آینده در سایر شهرستان‌ها از ساعت۷:۱۵ تا ساعت ۱۳:۱۵ است.
هم‌چنین شعبه کیش در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و در روز پنج‌شنبه از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۲:۳۰ آماده ارائه خدمات به مشتریان می‌باشد.
شایان ذکر است؛ مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر با مرکز ارتباط بانک آینده (۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱) تماس حاصل فرمایند.