جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل شرکت ملی پست از افزایش ۵۰ درصدی ترافیک بسته های پستی در سال گذشته خبر داد و گفت: درآمد ماهانه شرکت ملی پست در ابتدای شروع به کار دولت یازدهم ۲۹ میلیارد تومان و هزینه آن بیش از ۴۰ میلیارد تومان بود که خوشبختانه امروز این شرکت بدهی ندارد . به گزارش […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل شرکت ملی پست از افزایش ۵۰ درصدی ترافیک بسته های پستی در سال گذشته خبر داد و گفت: درآمد ماهانه شرکت ملی پست در ابتدای شروع به کار دولت یازدهم ۲۹ میلیارد تومان و هزینه آن بیش از ۴۰ میلیارد تومان بود که خوشبختانه امروز این شرکت بدهی ندارد .

به گزارش جامع خبراز شرکت ملی پست به نقل از تماس نیوز، مهندس مهری معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست که به همراه وزیر ارتباطات به گرگان سفر کرده است با اشاره به کاهش ۱۵درصدی نیروی انسانی در شرکت ملی پست گفت: در ابتدای دولت تدبیر و امید وضعیت حقوقی شرکت ملی پست ایران نا مشخص بود، زیرا هفت هزار نیروی قراردادی داشتیم که به دلیل مشخص نبودن آینده شرکت، وضعیت آنها هم مشخص نبود .

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴۶ هزار و ۱۲۳ نفر در مجموعه پست کشور فعالیت می‌کنند، افزود: شرکت ملی پست کشور در ابتدای دولت تدبیر و امید با ۳۵۵ میلیارد تومان بدهی رو به رو بود حتی قادر به پرداخت حقوق کارکنان نبود که با مساعدت های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توانستیم از این مشکلات عبور نماییم.

معاون وزیر ارتباطات درآمد ماهانه شرکت ملی پست ایران را در ابتدای شروع به کار دولت یازدهم ۲۹ میلیارد تومان و هزینه آن را بیش از ۴۰ میلیارد تومان برشمرد و گفت: خوشبختانه امروز شرکت ملی پست ایران بدهی ندارد و ارتقای قابل توجهی در رسیدگی به معیشت پرسنل خود داشته‌ایم .

مهندس مهری با اشاره به اینکه امیدواریم امسال بیش از پنج هزار شغل جدید در مجموعه پست کشور ایجاد کنیم که البته این شغل‌ها جدا از اپراتورها خواهند بود، تصریح کرد: رشد ترافیکی بسته های پست نسبت به سال ۹۴ حدود ۵۰ درصد افزایش داشته و متناسب با این افزایش هم زیرساخت ها در حال توسعه هستند و این در حالی است که در سال ۹۳ رشد ترافیکی بسته های پستی منفی بود