جامع خبر(جامع نیوز):بانک ایران زمین در راستای دسترسی آسان و ارائه خدمات بهینه به مشتریان منطقه یک، شعبه ولنجک خود را با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران و مشتریان افتتاح کرد. به گزارش جامع خبر: شعبه ولنجک بانک ایران زمین طی مراسمی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران، به منظور تسریع در […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک ایران زمین در راستای دسترسی آسان و ارائه خدمات بهینه به مشتریان منطقه یک، شعبه ولنجک خود را با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران و مشتریان افتتاح کرد.

به گزارش جامع خبر: شعبه ولنجک بانک ایران زمین طی مراسمی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران، به منظور تسریع در خدمات رسانی به مشتریان این منطقه افتتاح شد.
در این مراسم عبد المجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین با تاکید بر اهمیت مشتری مداری در بانک گفت: از زمان آغاز بانکداری خصوصی در ایران تحولات بسیاری در سیستم بانکی ایران ایجاد شد؛ که از آن جمله می‌توان به نوع برخورد این بانکها با مشتریان و نحوه خدمات رسانی اشاره کرد که موجبات تحولی بزرگ را در صنعت بانکداری در ایران ایجاد کرد.
وی افزود: امروز مشتری مداری اساس کار ما را تشکیل می‌دهد و آنچه در جذب مشتری تاثیر گذار است نحوه برخورد و نوع خدماتی است که بانک ارائه می‌کند، نه درصد سود.
لازم به ذکر است شعبه ولنجک بانک ایران زمین از امروز آماده خدمات رسانی به مشتریان منطقه ولنجک است. این شعبه در خیابان ولنجک، خیابان هفتم، تقاطع ساسان واقع شده است.