جامع خبر(جامع نیوز):در نخستین روز از تورنمنت بین المللی کشتی فرنگی مجارستان، حسین شکری در وزن ۸۵ کیلوگرم به مدال نقره رسید اما ۲ کشتی‌گیر دیگر استان فارس به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها از دور مسابقات کنار رفتند. به گزارش جامع خبر؛ در پایان رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی تورنمنت مجارستان که در […]

جامع خبر(جامع نیوز):در نخستین روز از تورنمنت بین المللی کشتی فرنگی مجارستان، حسین شکری در وزن ۸۵ کیلوگرم به مدال نقره رسید اما ۲ کشتی‌گیر دیگر استان فارس به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش جامع خبر؛ در پایان رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی تورنمنت مجارستان که در شهر زومباتلی این کشور در جریان است، سه نماینده ایران به روی تشک رفتند که حسین شکری در وزن ۸۵ کیلوگرم به مدال نقره رسید و عباس محب‌تاش در وزن ۷۵ کیلوگرم و شادمان عظیمی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

حسین شکری نماینده وزن ۸۵ کیلوگرم ایران در این رقابت‌ها، در دیدار نهایی مقابل ویکتور لورینچ دارنده دو مدال برنز جهان از مجارستان با نتیجه هشت بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.
شکری پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس در مرحله یک چهارم نهایی، اریک اپس از استونی را دو بر یک شکست داد. وی در ادامه و در مرحله نیمه نهایی نیز جولیوس ماتوزویسیوس از لیتوانی را چهار بر دو برد.

اما در وزن ۷۵ کیلوگرم عباس محب تاش در دور نخست مقابل وارگا اولدریچ از جمهوری چک با نتیجه یک بر یک به برتری رسید اما در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ویکتور نمس نایب قهرمان سال ۲۰۱۶ اروپا از صربستان با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست یک بر یک این کشتی‌گیر صرب مقابل تاماش لورینچ مجارستانی در نیمه‌نهایی، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

شادمان عظیمی نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم استان فارس در این رقابت‌ها نیز در دور نخست مقابل بالینت لام قهرمان جوانان جهان در سال ۲۰۱۲ و نفر پنجم اروپا در سال ۲۰۱۴ با نتیجه سنگین ۹ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

امروز یکشنبه نیز در روز پایانی این رقابت‌ها باقرتوکلیان و علیرضاکارگر در وزن ۵۹ کیلوگرم و کیوان رضایی در وزن ۸۰ کیلوگرم برای ایران به روی تشک می‌روند.

تیم کشتی فرنگی بزرگسالان استان فارس که در مسابقات قهرمانی کشور (آبانماه ۹۵- شیراز) به مقام دوم کشور رسیده بود، از طرف فدراسیون کشتی به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حاضر شده است.