جامع خبر(جامع نیوز):عبدالمجید شهیدی، عضو هیات مدیره و قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بر تعیین، تکلیف کالاهای متروکه تاکید کرد. به گزارش جامع خبراز سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شهیدی در نشست تخصصی مدیران ستای و استانی سازمان اموال تملیکی با تاکید بر تعیین، تکلیف کالاهای متروکه گفت: با […]

جامع خبر(جامع نیوز):عبدالمجید شهیدی، عضو هیات مدیره و قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بر تعیین، تکلیف کالاهای متروکه تاکید کرد.
به گزارش جامع خبراز سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شهیدی در نشست تخصصی مدیران ستای و استانی سازمان اموال تملیکی با تاکید بر تعیین، تکلیف کالاهای متروکه گفت: با توجه به اینکه قوانین مرتبط با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مربوط به زمان تاسیس سازمان می باشد ، این قوانین نیاز به اصلاح و بازنگری دارد. وی در ادامه افزود: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی یک سازمان درآمد هزینه با وظایف حاکمیتی مهم است؛ بنابراین باید کارگروهی تشکیل شود تا قوانین موجود را بررسی و قوانین جدید را جهت اصلاح و ارائه به مجمع سازمان آماده نمایند و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که در سالجاری گام های موثری در این راستا برداشته شود. وی گفت: مدیران و نمایندگان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در سراسر کشور باید پرونده های مربوط به کالاهای متروکه را به سرعت تعیین تکلیف نمایند تا حقی از دولت و مردم ضایع نشود.
عضو هیات مدیره سازمان اموال تملیکی گفت: این سازمان “امین اموال دولت و حافظ حقوق ملت” می باشد و امانت داری مهمترین خصلت کارکنان این سازمان است.
قائم مقام سازمان اموال تملیکی اظهار داشت: مدیران استانی اموال تملیکی باید بلافاصله پس از دریافت مجوزهای لازم از سازمان های ذیصلاح نسبت به تعیین تکلیف کالاهای تحت تملک (فروش و صادرات و انهدام) اقدام نمایند تا زمان روند رسیدگی به پرونده کالاهای متروکه به حداقل برسد.
شهیدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و کارکنان سازمان اموال تملیکی برای اقدامات مطلوبی که توسط این سازمان در سال گذشته انجام شده است، از تمام کارکنان خواست، در سالجاری که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بعنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده، تمام تلاش خود را بکار گیرند تا تولید و اشتغال رونق پیدا کرده و چرخ اقتصاد کشور با سرعت بیشتری حرکت نماید.