جامع خبر(جامع نیوز):مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی گفت: داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی این سازمان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی به سایت های سازمان تامین اجتماعی و سازمان سنجش کشور مراجعه کنند. به گزارش جامع خبراز سازمان تامین اجتماعی، سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر افزود: […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی گفت: داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی این سازمان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی به سایت های سازمان تامین اجتماعی و سازمان سنجش کشور مراجعه کنند.

به گزارش جامع خبراز سازمان تامین اجتماعی، سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر افزود: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی از روز سه شنبه٩۶/٢/١٩ لغایت چهارشنبه ٩۶/٢/٢٠ از طریق سایت های www.tamin.ir وwww.sanjesh.org قابل مشاهده است و داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون می بایست از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه کنند.
وی تصریح کرد: برای شرکت در جلسه آزمون استخدامی همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
حسینی آذرنوشان اظهار داشت: آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی صبح روز پنج شنبه ٩۶/٢/٢١ ساعت ٨:٣٠ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد و اطلاعات دقیق مربوط به ساعت و محل برگزاری این آزمون نیز بر روی کارت ورود به جلسه داوطلبان درج شده است.
همچنین، دربهای ورود به جلسه آزمون نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد.
گفتنی است، ثبت نام در این آزمون استخدامی از تاریخ٩۵/١٢/٢۴ لغایت ٩۵/١٢/٣٠بود.