جامع خبر(جامع نیوز):مهندس مهدی عباسی شهردار منطقه ۱۷ تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از بهره برداری از ۳۶۶۰متر زمین چمن مصنوعی در سطح بوستانها و مراکز ورزشی این منطقه و افزایش سرانه خدمات ورزشی در این منطقه ۸۲۲هکتاری خبر داد. به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، مهندس عباسی با اشاره به افزایش سرانه ها […]

جامع خبر(جامع نیوز):مهندس مهدی عباسی شهردار منطقه ۱۷ تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از بهره برداری از ۳۶۶۰متر زمین چمن مصنوعی در سطح بوستانها و مراکز ورزشی این منطقه و افزایش سرانه خدمات ورزشی در این منطقه ۸۲۲هکتاری خبر داد.

به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، مهندس عباسی با اشاره به افزایش سرانه ها در این منطقه گفت: این منطقه یکی از کوچکترین و متراکم ترین مناطق شهر تهران است که از کمبود سرانه های خدماتی رنج می برد. کوشش شده تا با اجرای اقدامات متعددی سرانه های مورد نیاز این منطقه افزایش یابد.

شهردار منطقه ۱۷ بهره برداری از این زمین چمن مصنوعی را اقدامی برای افزایش نشاط شهروندی دانست و افزود: با آغاز فصل بهار ، اقدام لازم برای بهسازی و نوسازی امکانات این زمین های فوتبال صورت گرفته و از چمن مصنوعی مرغوبی برای کف پوش کردن این زمین ها استفاده شده که علاوه بر دوام مناسب، از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار است.

عباسی نورپردازی در این محوطه های ورزشی را از دیگر اقدامات موثر برای ارتقای ایمنی شهروندی دانست و تصریح کرد: برای ایمن ماندن شهروندان از خطرات و همچنین افزایش کیفیت این زمین های بازی فوتبال، برج های نوری در اطراف زمین چمن نصب شده و همچنین نورپردازی لازم در اطراف زمین چمن صورت گرفته تا علاوه بر افزایش ایمنی، امکان بازدید و تماشای مناسب را نیز به شهروندان بدهد.

رنگ آمیزی و نوسازی نرده های اطراف این زمینها دیگر اقدامی بود که شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به آنها افزود: اینک تمامی نرده ها و جایگاه تماشاچیان در اطراف این زمینها رنگ آمیزی و بهسازی شده و این محوطه برای بازی کودکان و بزرگسالان اماده شده و در اختیار آنها قرار گرفته است.

گفتنی است همزمان با اعیاد شعبانیه، شش قطعه زمین چمن مصنوعی در سطح بوستانهای منطقه ۱۷ به بهره برداری رسیده که مجموع آن ۳۶۶۰متر است.