جامع خبر(جامع نیوز):شهردار منطقه ۱۷ تهران از اتمام عملیات عمرانی و بهره برداری از ۷۲پروژه مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی در سطح این منطقه و افزایش سرانه های خدماتی خبر داد. به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، مهندس مهدی عباسی با اعلام این خبر افزود: مراحل اجرایی این پروژه ها در طول […]

جامع خبر(جامع نیوز):شهردار منطقه ۱۷ تهران از اتمام عملیات عمرانی و بهره برداری از ۷۲پروژه مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی در سطح این منطقه و افزایش سرانه های خدماتی خبر داد.

به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، مهندس مهدی عباسی با اعلام این خبر افزود: مراحل اجرایی این پروژه ها در طول سال گذشته آغاز شده و به حمدلله در این روزهای مبارک ماه شعبان، این پروژه ها آماده بهره برداری شدند.

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به افزایش سرانه های خدماتی در این منطقه گفت: منطقه ۱۷ یکی از متراکم ترین و کوچکترین مناطق تهران است که به دلیل کوچکی و شبکه معابر نفوذناپذیر، از کمبود سرانه های خدماتی نظیر سرانه های فرهنگی، ورزشی و فضای سبز رنج می برد. در سالهای گذشته مدیریت شهری تلاش کرده تا با تغییراتی که در سطح منطقه ایجاد می کند زمینه های لازم را برای افزایش این سرانه ها فراهم کند و هم اکنون شاهد آن هستیم که به طور چشمگیری سرانه های موجود در منطقه افزایش یافته و خدمات متنوعی به شهروندان ارائه می شود.

عباسی با اشاره به تنوع پروژه های فوق الذکر گفت: این پروژه ها در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ترافیکی، ورزشی، خدماتی هستند که از مهمترین آنها می توان به مجتمع ورزشی دارالشهدای تهران، مجتمع شهربانو و توسعه فضای سبز در سطح منطقه از طریق ایجاد بوستانهای محلی اشاره کرد.

گفتنی ست در این ایام، ۷۲ پروژه در سطح محلات ۱۴گانه منطقه ۱۷ به بهره برداری می رسد که شرح این اقدامات از طریق تبلیغات محیطی به اطلاع شهروندان محترم رسیده است.