جامع خبر(جامع نیوز):معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به اهمیت نمایشگاه کتاب و توسعه فرهنگ کتابخوانی گفت: این بانک با تمام توان و تجهیزات به خدمات رسانی به بازدیدکنندگان سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می پردازد. به گزارش جامع خبراز بانک شهر، معاون شعب و توسعه بازاریابی این بانک با […]

جامع خبر(جامع نیوز):معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به اهمیت نمایشگاه کتاب و توسعه فرهنگ کتابخوانی گفت: این بانک با تمام توان و تجهیزات به خدمات رسانی به بازدیدکنندگان سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می پردازد.

به گزارش جامع خبراز بانک شهر، معاون شعب و توسعه بازاریابی این بانک با بیان این که با تمام توان به خدمات رسانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران پرداخته می شود، گفت: بانک شهر برای دومین بار به عنوان بانک عامل این نمایشگاه برگزیده شده است و با تمام توان به ارائه خدمات به بازدیدکنندگان سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می پردازد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۴۰ دستگاه وب کیوسک در نمایشگاه کتاب تهران مستقر بوده است، افزود: امسال حدود ۷۰ دستگاه وب کیوسک مستقر شده که ۷۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر ادامه داد: در سال گذشته ۵ دستگاه پیشخوان شهر نت، در نمایشگاه کتاب فعالیت داشت که این تعداد، امسال به ۷ دستگاه افزایش پیدا کرده است و همچنین ۵ دستگاه خودپرداز سیار نیز به ارائه خدمات به شهروندان می پردازد.

کیایی تاکید کرد: امسال تعداد باجه ها و پرسنل بانک شهر نیز افزایش قابل توجهی داشته است و بیش از ۱۰ باجه غیر متمرکز در مجموعه غرفه داران و یک باجه متمرکز مشغول به فعالیت هستند.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر تصریح کرد: استفاده از تکنولوژی های نوین بانکی و خدمات رسانی کامل در نمایشگاه سال گذشته ، عامل رضایتمندی بازدیدکنندگان بود که امیدواریم تا بانک شهر امسال نیز بتواند بیش از گذشته این رضایتمندی را کسب کند.