جامع خبر(جامع نیوز):رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ارائه خدمات بانکی را از مهمترین جنبه های نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دانست و گفت: حضور بانک شهر می تواند عاملی برای رونق و برگزاری هرچه پرشکوه تر این نمایشگاه باشد. به گزارش جامع خبراز بانک شهر، دکتر غلامعلی حداد عادل در حاشیه بازدید از سی […]

جامع خبر(جامع نیوز):رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ارائه خدمات بانکی را از مهمترین جنبه های نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دانست و گفت: حضور بانک شهر می تواند عاملی برای رونق و برگزاری هرچه پرشکوه تر این نمایشگاه باشد.

به گزارش جامع خبراز بانک شهر، دکتر غلامعلی حداد عادل در حاشیه بازدید از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با اشاره به خدمات بانک شهر در این نمایشگاه افزود: توجه به جنبه فرهنگی در نمایشگاه کتاب، اصل و هدف کلی است، اما به طور حتم، جنبه فرهنگی به تنهایی کافی نخواهد بود.

وی افزود: همراه با جنبه فرهنگی نمایشگاه، نیازمند توجه و ارائه خدمات پولی و بانکی هستیم ،زیرا برگزاری نمایشگاه بدون ارائه خدمات پولی و بانکی میسر نخواهد بود.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با اشاره به این که حیات برخی ناشرین به نمایشگاه کتاب وابسته است، گفت: نمایشگاه کتاب نقشی حیاتی دارد و قوت اقتصادی ناشران است و در چنین شرایطی حضور بانک شهر می تواند عاملی برای رونق و برگزاری هرچه پرشکوه تر نمایشگاه باشد.