جامع خبر(جامع نیوز):معاون وزیر،رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست در همایش مدیریتی پست استان تهران و تجزیه و مبادلات اظهارداشت : با تلاش و همت و اراده جمعی در سال گذشته وضعیت پست بهبود یافت و شرایط مطلوبی برای شبکه رقم خورد. به گزارش جامع خبراز شرکت ملی پست، روز گذشته مهندس […]

جامع خبر(جامع نیوز):معاون وزیر،رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست در همایش مدیریتی پست استان تهران و تجزیه و مبادلات اظهارداشت : با تلاش و همت و اراده جمعی در سال گذشته وضعیت پست بهبود یافت و شرایط مطلوبی برای شبکه رقم خورد.

به گزارش جامع خبراز شرکت ملی پست، روز گذشته مهندس مهری در همایش مدیریتی پست استان تهران و تجزیه و مبادلات ضمن تبریک ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، سال ۹۵ را برای شرکت ملی پست نقطه عطفی دانست و افزود: ما باید زیر ساخت های جدیدی را متناسب با ماموریت های نوین ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت تغییر ماهیت داده و ماموریت های جدیدی به آن سپرده شده خاطرنشان کرد: باید با درک ماموریت های جدید و استفاده از وظایف قانونی در عرصه خدمات قدرتمند حضور یابیم.

مهندس مهری با بیان این که ما باید شرکت ملی پست را زیر چتر خودمان بگیریم گفت :اگر کار آفرین نیستیم باید از کارآفرینان به بهترین نحو حمایت نماییم.

رییس هیات مدیره با اشاره به این که باید در گمرگ، فرودگاه ها و پایانه ها حضور و نظارت داشته باشیم افزود: اگر تغییر را اساس فعالیت های پستی قرار نمی دادیم هیچ تضمینی برای بقای شرکت نبود.

معاون وزیر همچنین یادآور شد: همه کارکنان از بالاترین تا پایین ترین رده باید با تغییرات همسو شده و حضور قوی در مجموعه فعلی داشته باشند.

وی بر توسعه فناوری های نوین در تمامی بخش ها تاکید و عنوان کرد: باید همه فرایندها مبتنی بر تلفن همراه باشد و تمامی موبایل ها باید با استفاده از اپلیکیشن به عنوان باجه های قبول باشد.

مهندس مهری در ادامه با بیان این که تغییر و تحول برای شبکه یک ضرورت است گفت:یک فرد نمی تواند به تنهایی تغییر بیافریند بلکه همه ما باید تصمیم بگیریم که مجموعه را تغییر دهیم.

وی به شناسایی و استفاده از نیروهای جوان،خلاق، خوش فکر و با دانش در مجموعه تاکید کرد و بیان داشت: باید با تشکیل اتاق فکر ، ایده های جدید ارایه و عملیاتی گردد.

رییس هیات مدیره در ادامه با اشاره به شعار سال جاری با عنوان “پست هوشمند درخدمت مردم؛تحول، تکامل و رقابت” افزود : باید همه تلاش کنند تا این شعار را در مجموعه محقق نمایند چرا که عرصه رقابت بسیار تنگ است و باید این مسیر را به سرعت دنبال کنیم .

وی همچنین تحول و نوآوری را بحث اصلی پست دانست و گفت: باید مطابق با نیازهای مردم خدماتی جدید و به روز را طراحی و ارایه نماییم؛در غیر این صورت رقبا پیروز میدان خواهند شد.

معاون وزیر در ادامه بر استفاده بهینه از دارایی های غیر مولد ، نگرش شبکه ای و یکپارچه، تکریم ارباب رجوع و روان سازی و ساده سازی فرایندها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه پست را به حراج نگذاریم عنوان کرد :در بازارهای همدیگر دخالت نکنیم و بازاریابی فعال داشته باشیم .

رییس هیات مدیره در پایان اظهار امیدواری کرد: با همدلی و مشارکت تمامی مجموعه و استفاده بهینه از شرایط جدید بتوانیم در عرصه رقابت پیروز و سربلند باشیم.