جامع خبر(جامع نیوز):معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهرازصادر کردن چهل درصد بن کارت ها درشهرنت ها خبردادکه این کار به خاطررفاه درخواست کنندگان صورت گرفته است. به گزارش جامع خبرمحمد کیایی گفت اگر تابه امروزبخواهیم نمایشگاه امسال را با نمایشگاه سال قبل مقایسه بکنیم بسیاری ازمشکلات باتوجه به نظارتی که صورت گرفته حل شده […]

جامع خبر(جامع نیوز):معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهرازصادر کردن چهل درصد بن کارت ها درشهرنت ها خبردادکه این کار به خاطررفاه درخواست کنندگان صورت گرفته است.
به گزارش جامع خبرمحمد کیایی گفت اگر تابه امروزبخواهیم نمایشگاه امسال را با نمایشگاه سال قبل مقایسه بکنیم بسیاری ازمشکلات باتوجه به نظارتی که صورت گرفته حل شده وهیچ مشکلی بازدیدکنندگان درحوزه پرداخت نخواهند داشت
وی درادامه درخصوص صحبت هایی که باوزارت ارشاد صورت گرفته که دراینده به توافقی که بسته می شود منجر می شود وابلاغ می شوداشاره کرد به این صورت که بانک شهر به ناشران وبخش کتاب جهت ترویج کتابخوانی تسهیلات بانرخ ۸درصدمی دهد که ۱۰درصد مابقی یارانه وزارت ارشاد می باشد.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهرادامه دادسال گذشته ۹۴درصد تسهیلات خرد داشتیم امسال بیشتر دراین بخش کار کردیم
درخاتمه درخصوص اهداف بانک شهررادرحوزه تخصصی کمک به شهرداریهای کل کشور ودرحوزه تجاری همان اهدافی که کلیه بانک ها دنبال می کنند برشمرد.