جامع خبر(جامع نیوز):مسابقه به‌منظور دادن شانسی برای طراحی بسته‌بندی مدل محدود Nokia 3310؛ یک شرکت‌کنندهٔ بااستعداد برندهٔ یک Nokia 3310 شخصی‌سازی‌شده و کاملاً بی‌همتای ساخته‌شده با استفاده از اثر هنری خود طراح، خواهد شد اسپو، فنلاند، ۲۰۱۷: HMD Global با برگزاری مسابقه‌ای جهانی به خلاق‌ترین دنبال‌کنندگانش در Instagram شانس طراحی بسته‌بندی کاملاً اختصاصی مدل محدود […]

جامع خبر(جامع نیوز):مسابقه به‌منظور دادن شانسی برای طراحی بسته‌بندی مدل محدود Nokia 3310؛ یک شرکت‌کنندهٔ بااستعداد برندهٔ یک Nokia 3310 شخصی‌سازی‌شده و کاملاً بی‌همتای ساخته‌شده با استفاده از اثر هنری خود طراح، خواهد شد

اسپو، فنلاند، ۲۰۱۷: HMD Global با برگزاری مسابقه‌ای جهانی به خلاق‌ترین دنبال‌کنندگانش در Instagram شانس طراحی بسته‌بندی کاملاً اختصاصی مدل محدود Nokia 3310 را می‌دهد.
چه طراح حرفه‌ای باشید یا دانشجوی هنر یا صرفاً یک هوادار موبایل‌های Nokia با قریحهٔ هنری، می‌توانید برندهٔ Nokia 3310 با طراحی خودتان شوید.
برندهٔ خوش‌شانس این مسابقه علاوه بر Nokia 3310 اختصاصی، هنرمند طراح پشت بسته‌بندی مدل محدود این تلفن خواهد شد. فرصتی خارق‌العاده برای هنرمندان خلاق با استعداد برای شکوفایی.
برای شرکت در این مسابقه، همهٔ شرکت‌کنندگان باید عکس‌هایشان را در Instagram با هشتگ #۳۳۱۰art آپلود کرده و حساب @Nokiamobile را که در آن جزئیات کامل مسابقه در بخش Bio اعلام شده است، دنبال نمایند. طرح‌های ارائه‌شده توسط تیم داوری متشکل از HMD Global و I Love Dust، یک استودیوی طراحی واقع در بریتانیا، با معیارهای اصیل، خلاقانه و مثبت بودن قضاوت خواهد شد که به طراحان آزادی خلق طرح‌هایی کاملاً یکتا و اصیل را می‌دهد.
پکا رانتالا، مدیر ارشد بازاریابی HMD Global، گفت: «ما از پشتیبانی‌ باورنکردنی‌ هر روزهٔ هواداران Nokia بسیار سپاسگزاریم و می‌خواستیم کاری ویژه برای قدردانی از آن‌ها انجام دهیم. طراحی چیزی است که به قلب‌های ما بسیار نزدیک است و هواداران Nokia آن را دوست دارند. ما از دیدن اینکه طراحان بااستعدادی از میان هواداران بیایند، بسیار هیجان‌زده‌ایم و امیدوارم فرصت طراحی کامل و مالکیت این نوعِ Nokia 3310 هواداران Nokia را هم همان‌قدر هیجان‌زده کند.»
Nokia 3310 نمادین در سال ۲۰۱۷ با طراحی مدرن بازطراحی شد. Nokia 3310 جدید، نازک و سبک است و با داشتن زمان مکالمهٔ باورنکردنی ۲۲ ساعته و یک‌ماه دوام باتری در حالت آماده‌به‌کار به‌طور باورنکردنی‌ای با دوام است. طراحی مدرن، رنگارنگ و تازهٔ Nokia 3310، این مدل کلاسیک را به‌روز کرده است.
این مسابقه از روز ۱۰ مهٔ ۲۰۱۷ به‌صورت جهانی آغاز می‌شود. برای شرکت در این مسابقه، شرکت‌کنندگان باید عکس هایشان را در Instagram با هشتگ #۳۳۱۰art آپلود کنند. شرایط و ضوابط کامل به‌صورت آنلاین در دسترس است.