جامع خبر(جامع نیوز):شرکت بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ای کشور« لوح برتر مسئولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی ایران» را کسب کرد. به گزارش جامع خبراز بیمه ایران ؛ این جایزه برای نخستین دوره خود، پس از ارزیابی کارشناسان دبیرخانه دائمی از فعالیت ها وفرایندهای جاری بیمه ایران و در حضور “بولتون” مسئول […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ای کشور« لوح برتر مسئولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی ایران» را کسب کرد.

به گزارش جامع خبراز بیمه ایران ؛ این جایزه برای نخستین دوره خود، پس از ارزیابی کارشناسان دبیرخانه دائمی از فعالیت ها وفرایندهای جاری بیمه ایران و در حضور “بولتون” مسئول شبکه مسئولیت اجتماعی اتحادیه اروپا وجمعی از مسوولان کشوری به شرکت سهامی بیمه ایران اهدا شد .

بر اساس این گزارش، این همایش وجایزه ویژه آن با هدف معرفی مسئولیت اجتماعی شرکتی و تبیین اهمیت آن در نظام مدیریتی سازمان‌ها ، تقویت و توسعه روابط سرمایه‌گذاران، بهبود فضای کسب و کار کشور از دید سرمایه‌گذاران خارجی و نهادهای بین‌المللی تدارک شده است . تبادل اطلاعات و همفکری به منظور مشخص کردن چالشها ، فراهم کردن زمینه حرکت شرکتهای ایرانی به سمت تدوین گزارش های مسئولیت اجتماعی ، ارائه تجارب بنگاه های اقتصادی در مسئولیت اجتماعی ، تقویت همکاری بین بخشی میان بنگاه های اقتصادی و سازمان های مردم نهاد ، فراهم کردن زمینه استفاده بنگاه ها از بستر فرهنگی و اجتماعی کشور و روشهای خلاقانه و نو در پیشبرد اهداف تجاری خود از دیگر اهداف تعریف شده برای این جایزه ملی است که همایش آن در مرکز همایش های وزارت راه وشهر سازی برگزار شد.