جامع خبر(جامع نیوز): پیش شماره اول نشریه پیام ملت ویژه مشتریان بانک منتشر شد. به گزارش جامع خبر از روابط عمومی بانک ملّت، نشریه پیام ملّت همزمان با میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و در راستای اهداف استراتژیک بانک ملّت مبنی بر توسعه روابط بامشتریان و معرفی محصولات و خدمات ریالی و […]

جامع خبر(جامع نیوز): پیش شماره اول نشریه پیام ملت ویژه مشتریان بانک منتشر شد.
به گزارش جامع خبر از روابط عمومی بانک ملّت، نشریه پیام ملّت همزمان با میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و در راستای اهداف استراتژیک بانک ملّت مبنی بر توسعه روابط بامشتریان و معرفی محصولات و خدمات ریالی و ارزی بانک ویژه مشتریان ملّت به صورت پایلوت در مناطق ناحیه یک تهران منتشر شد.
در پیش شماره اول این نشریه مطالبی چون سخنی با مشتریان ملّت، تسهیلات خرید کالا و خدمات بانک، حساب قرض الحسنه ویژه سامانه پیام رسان ملّت و تسهیلات طرح پرنیان ویژه بانوان آمده است.
این گزارش حاکی است، اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی جهت غنای نشریه نیازمند پیشنهادات و نظرات همکاران و مشتریان گرانقدر بانک ملّت است.
بر این اساس شماره تلفن های ۸۲۹۶۳۲۱۷- ۸۲۹۶۲۳۷۱- ۸۲۹۶۳۳۰۸ و تلفکس ۸۸۳۲۸۵۳۷ و ایمیلpartow@bankmellat.ir به عنوان پل ارتباطی کارکنان و مشتریان در نظر گرفته شده است.