جامع خبر(جامع نیوز):عضو هیئت رئیسه شورای شهر یزد با اشاره به اهمیت تعامل مدیریت شهری شهر کلانشهرها با بانک شهر گفت: امروز نقش بانک شهر در توسعه شهرها و به ویژه کلان شهرها ملموس و قابل تحسین است. به گزارش جامع خبراز بانک شهر، سیدمحمدرضا مدرسی با بیان این مطلب گفت: همکاری و تعامل بسیار […]

جامع خبر(جامع نیوز):عضو هیئت رئیسه شورای شهر یزد با اشاره به اهمیت تعامل مدیریت شهری شهر کلانشهرها با بانک شهر گفت: امروز نقش بانک شهر در توسعه شهرها و به ویژه کلان شهرها ملموس و قابل تحسین است.

به گزارش جامع خبراز بانک شهر، سیدمحمدرضا مدرسی با بیان این مطلب گفت: همکاری و تعامل بسیار خوبی میان مدیریت شهری شهر یزد با بانک شهر برقرار است و این بانک، تا کنون حمایت‌های موثری در رونق پروژه‌های شهری داشته است.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر یزد با اشاره به خدمات دهی پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر، خاطرنشان کرد: باوجود این پیشخوان‌ها، شهروندان می‌توانند در هر ساعت شبانه روز همه امور بانکی خود را به راحتی انجام دهند.
وی در ادامه با اشاره به اقدانات این بانک با محور مسئولیت‌های اجتماعی، افزود: خوشبختانه با حمایت‌های بانک شهر از نمایشگاه‌های کتاب استانی، سرانه مطالعه در کشور افزایش یافته است.
مدرسی میزان استقبال از نمایشگاه کتاب استانی یزد را در سال ۱۳۹۵ غیر قابل قیاس با سال های گذشته عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات کامل و به روز بانکی در نمایشگاه‌های کتاب سراسر کشور موجب رضایتمندی بازدیدکنندگان از این نمایشگاه‌ها را فراهم آورده است.