جامع خبر(جامع نیوز): صورت های مالی شرکت اصلی و تلفیقی حسابرسی نشده شرکت نفت ایرانول (شرانول) برای سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۱۳۹۵ منتشر شد. به گزارش کدال، صورت های مالی شرکت اصلی و تلفیقی حسابرسی نشده شرکت نفت ایرانول با اعلام سود سهام صورت سود و زیان تلفیقی به ازای هر سهم ۲۰۳۳ ریال با […]

جامع خبر(جامع نیوز): صورت های مالی شرکت اصلی و تلفیقی حسابرسی نشده شرکت نفت ایرانول (شرانول) برای سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۱۳۹۵ منتشر شد.

به گزارش کدال، صورت های مالی شرکت اصلی و تلفیقی حسابرسی نشده شرکت نفت ایرانول با اعلام سود سهام صورت سود و زیان تلفیقی به ازای هر سهم ۲۰۳۳ ریال با رشدی برابر با ۴۷% نسبت به سال قبل و شرکت اصلی هر سهم ۲۰۲۵ ریال با رشدی برابر با ۳۹% نسبت به سال قبل در سامانه کدال با نماد شرانول درج شد .
براساس اطلاعات منتشر شده در سیستم کدال بورس اولین پیش بینی سود هر سهم برای سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۱۳۹۵ شرکت اصلی مبلغ ۱۸۲۹ ریال و آخرین پیش بینی به مبلغ ۱۹۴۶ ریال اعلام گردیده بود که نهایتا مبلغ ۲۰۲۵ ریال تحقق یافت که نسبت به پیش بینی اول ۱۱% و نسبت به پیش بینی آخر ۴% افزایش نشان می دهد.

قابل ذکر است مجموع مبلغ سود خالص تلفیقی معادل ۲/۰۳۳/۰۳۱ میلیون ریال و سود خالص شرکت اصلی مبلغ ۲/۰۲۴/۶۸۶میلیون ریال با سرمایه ثبت شده به مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰میلیون ریال است. همچنین مجموع سود انباشته تلفیقی شرکت به مبلغ ۲/۸۷۸/۷۷۹میلیون ریال و سود انباشته شرکت اصلی به مبلغ ۲/۹۰۷/۸۳۳ میلیون ریال بوده که این مبالغ نسبت به مبالغ مشابه در سال قبل به ترتیب از رشدی برابر با ۴۸% در تلفیقی و ۴۷% در شرکت اصلی برخوردار می باشند.