جامع خبر(جامع نیوز) : علیرضا پویان شاد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک سرمایه به طور سرزده از چهار شعبه سعادت آباد، سرو شرقی، چهارراه رشید و بنی هاشم بازدید کرد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، علیرضا پویان شاد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره این بانک، به طور سرزده […]

جامع خبر(جامع نیوز) : علیرضا پویان شاد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک سرمایه به طور سرزده از چهار شعبه سعادت آباد، سرو شرقی، چهارراه رشید و بنی هاشم بازدید کرد.
به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، علیرضا پویان شاد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره این بانک، به طور سرزده در چهار شعبه سعادت آباد، سرو شرقی، چهارراه رشید و بنی هاشم حضور یافت و ضمن دیدار با یکایک همکاران این شعب، به صورت رو در رو با آنها به گفتگو پرداخت.
مدیرعامل بانک سرمایه در این بازدیدها، ابتدا با مسئول هر شعبه در زمینه وضعیت منابع و مصارف و همچنین وضعیت عملکرد شعبه در خصوص ضمانت‌نامه‌ها، دستگاه های پوز و خودپرداز و سایر مسائل مربوطه به گفت و گو پرداخت و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات مسئولان شعب، راهکارها و پیشنهادات خود را جهت بهبود عملکرد هر شعبه ابراز نمود.
این گزارش می افزاید در ادامه این دیدار صمیمانه، پویان شاد ضمن بازدید از بخش های مختلف هر شعبه، رهنمودهایی در خصوص انجام بهتر امور به همکاران جوان شعبه بیان نمود و همکاران شعبه نیز نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای خود را پیرامون مسائل شعبه با وی در میان گذاشتند.
شایان ذکر است این سلسله دیدارهای مدیرعامل بانک سرمایه به منظور آشنایی بیشتر با همکاران و همچنین بررسی روند انجام امور در شعب صورت می‌پذیرد.