جامع خبر(جامع نیوز):گروه صنعتی ایران خودرو در آستانه فرارسیدن فصل تابستان و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) محصولات خود را به صورت نقدی و اعتباری به فروش می رساند. این جشنواره از ۲۰ خرداد آغاز و تا پایان این ماه و یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. به گزارش جامع خبرازایکوپرس،‌ در جشنواره […]

جامع خبر(جامع نیوز):گروه صنعتی ایران خودرو در آستانه فرارسیدن فصل تابستان و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) محصولات خود را به صورت نقدی و اعتباری به فروش می رساند. این جشنواره از ۲۰ خرداد آغاز و تا پایان این ماه و یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

به گزارش جامع خبرازایکوپرس،‌ در جشنواره تابستانی ایران خودرو، خرید نقدی محصولات پژو پارس، خانواده پژو ۴۰۵ در دو نوع بنزینی و دوگانه سوز، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و تیپ ۲ و ۲۰۶ صندوقدار، خانواده سمند،‌ رانا، دنا، تندر پیکاپ و دنا با اختصاص سود مشارکت مقطوع برای برخی از آنان به مشتریان پیشنهاد شده است.

محصولات SUV ایران خودرو شامل سوزوکی گراندویتارا فیس لیفت اتوماتیک، هایماS7 توربوشارژ اتوماتیک و هایماS7 اتوماتیک ۲۰۰۰نیز در سبد فروش تابستانی ایران خودرو قرار دارند. این خودروها به صورت نقدی و اعتباری به مشتریان عرضه شده است. هایماS7 تورباشارژ اتوماتیک با تخفیف ۴میلیون تومانی و سوزوکی گراندویتارا اتوماتیک با تخفیف ۷ میلیون تومانی در خرید نقدی عرضه شده است.

در روش فروش اعتباری این محصولات نیز مشتریان می توانند پس از پرداخت مبلغ اولیه،‌ مابقی وجه خودرو را در بازه زمانی یک تا سه سال پرداخت کنند.

همچنین گروه صنعتی ایران خودرو محصولات پژو پارس، خانواده پژو ۴۰۵ در دو نوع بنزینی و دوگانه سوز، خانواده پژو ۲۰۶ هاچ بک و صندوقدار، خانواده سمند، تندر پیکاپ، رانا و دنا را به صورت اعتباری و با اختصاص تسهیلات مدت دار به متقاضیان عرضه کرده است.

در روش فروش اعتباری، مشتریان می توانند پس از انتخاب محصول و پرداخت مبلغ اولیه، مابه التفاوت آن را در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۴ ماه به انتخاب خود پرداخت کنند. سود تسهیلات پرداختی ۲۰ تا ۲۲ درصد پیش بینی شده است.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی فروش ایران خودرو به نشانی www.ikco.iranecar.comو یا مراجعه به نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور از مزایای طرح فروش تابستانی ایران خودرو بهره مند شوند.