جامع خبر(جامع نیوز):مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان حوادث تروریستی امروز -چهارشنبه- در تهران را محکوم کرد. به گزارش جامع خبر به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تماسی تلفنی با محمدجواد ظریف ضمن محکوم کردن […]

جامع خبر(جامع نیوز):مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان حوادث تروریستی امروز -چهارشنبه- در تهران را محکوم کرد.

به گزارش جامع خبر به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تماسی تلفنی با محمدجواد ظریف ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی امروز تهران، با جمهوری اسلامی ایران ابراز همدردی و اعلام همبستگی کرد.
به گزارش ایرنا، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین در پیامی حوادث تروریستی امروز در تهران را محکوم کرد.
وی در این پیام تاکید کرد: ما حوادث تروریستی امروز در تهران را محکوم کرده و رویداد مذکور را به دقت دنبال خواهیم کرد.
موگرینی افزود: امروز نیز همانند ایامی که یک حمله تروریستی در جهان اتفاق می افتد روز تلخی است. ما این رویداد را به ایران تسلیت می گوئیم.
موگرینی در این پیام تاکید کرده بود با ظریف وزیر خارجه ایران در تماس هستیم.
بر اثر حمله تروریستی امروز تروریست ها به حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی تاکنون ۱۲ نفر شهید و ۴۲نفر مجروح شده اند.