جامع خبر(جامع نیوز):هر سال نزدیک‌های نمایشگاه که می‌شود خیابان‌های سئول و چمران از حجم ترافیک به مرز اشباع می‌رسند. امسال گرمای تابستان هم با ترافیک دست به یکی کرده تا شیرین بازدید از بزرگترین رویداد فناوری کشور را به تجربه‌ای داغ تبدیل کند. این بار اما سرویس همسفری می‌بریم می‌خواهد به ترافیک خاطر انگیز سئول […]

جامع خبر(جامع نیوز):هر سال نزدیک‌های نمایشگاه که می‌شود خیابان‌های سئول و چمران از حجم ترافیک به مرز اشباع می‌رسند. امسال گرمای تابستان هم با ترافیک دست به یکی کرده تا شیرین بازدید از بزرگترین رویداد فناوری کشور را به تجربه‌ای داغ تبدیل کند. این بار اما سرویس همسفری می‌بریم می‌خواهد به ترافیک خاطر انگیز سئول که بخش جدایی ناپذیر الکامپ شده پایان دهد. حالا یک لمس تا رفت و آمد رایگان از ۲۷ نقطه کلیدی شهر به نمایشگاه بین‌المللی تهران فاصله است.

همزمان با رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن سفر اشتراکی می‌بریم، این شرکت طرح رایگان خود برای الکامپ را رونمایی کرد. در این طرح بازدیدکنندگان یا غرفه‌داران می‌توانند برای رفت و آمد به نمایشگاه بین‌المللی تهران بدون نیاز به خودروی شخصی یا استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی با افراد هم مسیر از ۲۷ نقطه اصلی شهر تهران و کرج رفت و آمد کنند.
«می‌بریم» سرویسی ترکیبی از کارپول و تاکسی خطی است و سعی دارد به راه‌حلی منحصر به فرد و ارزان برای رفت و آمدهای روزانه تبدیل شود. در این سامانه راننده با دانلود اپلیکیشن مخصوص خود، مسیر روزانه‌اش را از بین ایستگاه‌های موجود انتخاب می‌کند. حالا کافیست پیش از هر سفر، زمان حرکت خود را تعیین کند تا مسافران هم مسیر بتوانند صندلی مورد نظر خود را رزرو کرده و در زمان تعیین شده در ایستگاه حاضر شود. وجود ایستگاه‌های مجازی می‌تواند ضعف حمل و نقل عمومی را در شهر تهران رفع کند.
صندلی هر خودرو یک سرمایه ارزشمند است. در حالی که بلا استفاده بودن آن بخشی از فضای خیابان را پر می‌کند، استفاده بهینه از آن می‌تواند مسافری را به مقصدش برساند. به اشتراک گذاری صندلی خالی خودرویتان، علاوه بر تأمین هزینه‌های سوخت و نگه‌داری شما را یک کنشگر محیط زیست می‌کند چرا که ۶۰ درصد ترافیک و آلودگی هوا به خاطر خودروهای تک سرنشین است. به این ترتیب هزینه رفت و آمدهای روزانه نیز به صورت چشمگیری کاهش میابد.

درباره می‌بریم: «می‌بریم» استارت‌آپی است که سرویس روزانه ارزان قیمتی را بر پایه سفر اشتراکی و همسفری برای دانشجویان و کارمندان فراهم می‌کند. این سرویس به این خاطر که بر اساس کنش خورد شهروندان و دیگر کارمندان فراهم شده؛ در عین کم هزینه بودن راه حل مناسبی برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا در بلند مدت خواهد بود. برای آشنایی بیشتر به سایت http://mibarim.com مراجعه کنید.