جامع خبر(جامع نیوز):خوگر شبکه‌ای برای برقراری ارتباط و تعامل میان تولیدکنندگان، ارائه‌دهندگان خدمات و مصرف‌کنندگان کالا و خدمات در حوزه‌ی مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی بر بستر فناوری است. در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ، استارتاپ‌ها حضور فعالی دارند و برخلاف سال گذشته، چند سالن به این حوزه اختصاص داده شده است تا به معرفی […]

جامع خبر(جامع نیوز):خوگر شبکه‌ای برای برقراری ارتباط و تعامل میان تولیدکنندگان، ارائه‌دهندگان خدمات و مصرف‌کنندگان کالا و خدمات در حوزه‌ی مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی بر بستر فناوری است.

در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ، استارتاپ‌ها حضور فعالی دارند و برخلاف سال گذشته، چند سالن به این حوزه اختصاص داده شده است تا به معرفی کسب و کار خود بپردازند. در این میان سایت خوگر، یکی از استارتاپ‌هایی است که در زمینه‌ی مبلمان و دکوراسیون فعالیت می‌کند.

این استارتاپ کار خود را از سال ۹۳ آغاز کرده است. در وب‌سایت خوگر، علاوه بر توزیع و پخش مبلمان اداری، می‌توان از طریق فروشگاه اینترنتی نیز خرید کرد. این سایت امکانی فراهم کرده است که مشتریان، تولیدکنندگان و طراحان در یک محیط کارآمد به دور هم جمع شوند و خدماتی ارائه کنند. مشتریان اصلی خوگر تأمین‌کنندگانی هستند که به دنبال برقراری ارتباط مؤثر با خریداران نهایی، طراحان و معماران هستند.

خرید مبلمان در بازار سنتی کار نسبتا پیچیده‌ای است؛ چرا که اطلاعات کمی درباره‌ی کیفیت محصولات و چگونگی استفاده از آن‌ها در دکوراسیون خانه یا محل کار در اختیار داریم. خوگر اطلاعاتی مانند کیفیت محصول، ابعاد محصول، بررسی تخصصی و نظرات مردم را در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی در اختیار کاربران می‌گذارد.

خوگر به تأمین‌کنندگانی که در این فضا قرار دارند کمک می‌کند که حضور قدرتمندتری داشته باشند و تأمین‌کنندگانی را که به دنیای تکنولوژی ورود نکرده‌اند، برای حضور در این فضا همراهی می‌کند.

این استارتاپ هم‌اکنون با بیش از ۱۰۰ تأمین‌کننده همکاری می‌کند و در وب‌سایت خوگر بیش از ۵ هزار محصول وجود دارد. گفتنی است که مشتریان پس از انتخاب محصول و خرید آن، می‌توانند کالای مورد نظر از طریق ارسال رایگان دریافت کنند. همچنین تأمین‌کنندگان، طراحان و سازندگان می‌توانند بدون هزینه با سایت خوگر اقدام به همکاری کنند و محصولات و خدمات خود را در این سایت معرفی و ارائه کنند.