جامع خبر(جامع نیوز) : اداره سهام موسسه اعتباری ملل از سهامدارانی که تاکنون شماره حساب خود را برای واریز سود و وجوه حق تقدم استفاده نشده اعلام نکرده اند اطلاعیه داد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، این موسسه اعلام کرد؛ وجوه ناشی از فروش حق‌تقدم استفاده نشده سهام […]

جامع خبر(جامع نیوز) : اداره سهام موسسه اعتباری ملل از سهامدارانی که تاکنون شماره حساب خود را برای واریز سود و وجوه حق تقدم استفاده نشده اعلام نکرده اند اطلاعیه داد.
به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، این موسسه اعلام کرد؛ وجوه ناشی از فروش حق‌تقدم استفاده نشده سهام آن دسته از سهامداران موسسه اعتباری ملل(سهامی عام) که از حق‌تقدم سهام خود در افزایش سرمایه مصوب مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ۲بهمن۱۳۹۵ استفاده نکرده و نسبت به اعلام اطلاعات مربوط به شماره حساب خود اقدام کردند پس از کسر کارمزد و هزینه های مربوطه به حسابشان واریز شد.
سهامداران که فاقد هرگونه حسابی در موسسه هستند می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب موسسه در سراسر کشور، نسبت به افتتاح حساب اقدام کرده و شماره آن را برای واریز وجوه ناشی از فروش حق تقدم به اداره سهام موسسه اعتباری ملل اعلام کنند.
همچنین سهامداران گرامی جهت کسب هرگونه اطلاعات مرتبط و اعلام شماره حساب خود با شماره تلفن ۸۸۶۲۰۷۷۲-۰۲۱ اداره امور سهام موسسه اعتباری ملل تماس حاصل نمایند.