جامع خبر(جامع نیوز): اجرای مسئولیت های اجتماعی نقش مهمی در ایجاد و بهبود برند سازمان ها در جامعه ایفا می کند.وهمچنین رسیدگی به مسئولیت های اجتماعی توسط بیمه ها می تواند درتوسعه ی پایدار نقش بسرایی داشته باشد. بیمه تجارت نو همواره نقش موثر و فعالی در ایفای مسئولیت های اجتماعی داشته و در ارتقای […]

جامع خبر(جامع نیوز): اجرای مسئولیت های اجتماعی نقش مهمی در ایجاد و بهبود برند سازمان ها در جامعه ایفا می کند.وهمچنین رسیدگی به مسئولیت های اجتماعی توسط بیمه ها می تواند درتوسعه ی پایدار نقش بسرایی داشته باشد.
بیمه تجارت نو همواره نقش موثر و فعالی در ایفای مسئولیت های اجتماعی داشته و در ارتقای جایگاه اجتماعی خود نزد افکار عمومی جامعه بسیار موفق عمل نموده است.
این شرکت بیمه ای ضمن توجه به مسئولیت های اجتماعی سازمان خود،قدم‌های موثری را در جهت ارتقای کیفیت فرهنگ وهنر، برداشته ‌است.
اجرای مسئولیت های اجتماعی نقش مهمی در ایجاد و بهبود برند سازمان ها در جامعه ایفا می کند.وهمچنین رسیدگی به مسئولیت های اجتماعی توسط بیمه ها می تواند هم درتوسعه ی پایدار نقش داشته باشد وهم درافزایش وفاداری مشتریان وهمین طور کسب اعتماد مشتریان موثر باشد.
در این راستا بیمه ها می توانند با به عهده گرفتن مسئولیت های اجتماعی سازمان خود، کمک شایانی به ایجاد شور ونشاط درجامعه ایفا نمایند. به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت وبه نقل از باقی مدیر روابط عمومی بیمه تجارت نو , این شرکت در نظر دارد در راستای این مسئولیت و به منظور جلب توجه عموم مردم به رعایت نکات ایمنی و مدیریت ریسک در زندگی روزمره خود و توسعه فرهنگ ایمنی در بین عموم مردم جامعه، جشنواره عکاسی عمومی با موضوع ریسک و ایمنی را در تاریخ ١ تیر ١٣٩۶ به مدت یکماه در سطح کشور برگزار نماید و به برگزیدگان جوایز ارزشمند اهدا نماید.
فرایند شرکت در این جشنواره بدین صورت است که علاقمندان می توانند عکسهای خود را از طریق گوشی موبایل برای ربات این مسابقه به نشانی @shahriskbot ارسال نمایند و در این مسابقه شرکت نمایند. هم چنین شرکت کنندگان میتوانند عکس های خود را در تلگرام و اینستاگرام منتشر نمایند.
شرکت بیمه تجارت نو علاوه بر اینکه در طول هر هفته به پر بازدید ترین عکس ارسالی جایزه ای اهدا خواهد نمود، پس از اتمام این جشنواره به نفرات برتر یک سکه بهار آزادی اهدا خواهد نمود و عکسهای برگزیده در نمایشگاه ویژه این جشنواره به نمایش عموم خواهد رسید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی جشنواره عکاسی #شهریسک بپیوندید.
https://t.me/bimehkadeh