جامع خبر(جامع نیوز): بانک گردشگری گزارش حسابرسی نشده عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰/۹/ ۹۵ خود را منتشر کرد و بنا بر صورت های مالی ارائه شده از سوی این بانک برای هر سهم درآمد ۲۴ ریالی در این مدت محقق شد. گفتنی است بانک گردشگری که با ۶ هزار میلیارد ریال سرمایه فعالیت می […]

جامع خبر(جامع نیوز): بانک گردشگری گزارش حسابرسی نشده عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰/۹/ ۹۵ خود را منتشر کرد و بنا بر صورت های مالی ارائه شده از سوی این بانک برای هر سهم درآمد ۲۴ ریالی در این مدت محقق شد.

گفتنی است بانک گردشگری که با ۶ هزار میلیارد ریال سرمایه فعالیت می کند، در مدت یاد شده ۱۴ هزار و ۸۶۴ میلیارد ریال به عنوان سود و وجه التزام تسهیلات اعطایی در حساب های خود به ثبت رسانده که در مقایسه با مدت مشابه سال ما قبل ۳۱ درصد افزایش یافته است.

همچنین سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها و سپرده‌گذاری‌های این بانک در مدت یاد شده پس از افزایش ۱۱۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی ماقبل به مبلغ ۵۴۵۱ میلیارد ریال رسید و سود خالص بانک هم مبلغ ۱۴۳ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال اعلام شد.

این بانک در عملکرد ۱۲ ماهه ۹۵ در مقایسه با مدت مشابه ما قبل موجودی نقد خود را ۹۲ درصد افزایش داد و به مبلغ ۶۳۰۹ میلیارد ریال رساند و جمع دارایی های بانک هم با افزایش ۵۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل به مبلغ ۱۸۰ هزار و ۵۵ میلیارد ریال رسید.