جامع خبر(جامع نیوز):به‌موجب این همکاری اختصاصی شاهد نوآوری‌های ZEISS در زمینهٔ تجربهٔ تصویربرداری، در تلفن‌های هوشمند Nokia خواهیم بود که این تعهدی دوباره برای وضع استاندارد تصویربرداری جدیدی برای کاربران تلفن‌های هوشمند Nokia است اسپو، فنلاند/ اوبرکوخن، آلمان، ۶ ژوئیهٔ ۲۰۱۷ – HMD Global، خانهٔ تلفن‌های Nokia، و ZEISS امروز مشترکاً از امضای توافق‌نامهٔ مشارکت […]

جامع خبر(جامع نیوز):به‌موجب این همکاری اختصاصی شاهد نوآوری‌های ZEISS در زمینهٔ تجربهٔ تصویربرداری، در تلفن‌های هوشمند Nokia خواهیم بود که این تعهدی دوباره برای وضع استاندارد تصویربرداری جدیدی برای کاربران تلفن‌های هوشمند Nokia است
اسپو، فنلاند/ اوبرکوخن، آلمان، ۶ ژوئیهٔ ۲۰۱۷ – HMD Global، خانهٔ تلفن‌های Nokia، و ZEISS امروز مشترکاً از امضای توافق‌نامهٔ مشارکت اختصاصی با هدف وضع استانداردهای جدید تصویربرداری در صنعت تلفن همراه، خبر دادند. این توافق‌نامهٔ درازمدت بر مبنای سابقهٔ مشارکت و همکاری بین ZEISS و Nokia در تلفن‌های هوشمند شکل گرفته است.
این مشارکت با هدف مشترک ارتقاء کیفیت کلی تجربهٔ تصویربرداری در تلفن‌های هوشمند و گسترش اکوسیستم از نرم‌افزار، خدمات به کیفیت نمایشگر و طراحی تجهیزات نوری، شاهد توسعهٔ استانداردهای معرف قابلیت‌های تصویربرداری با همکاری مشترک ZEISS و HMD Global خواهد بود و بار دیگر برند ZEISS را به تلفن‌های هوشمند Nokia باز خواهد گرداند. این عهد برای بهبود مستمر تجربهٔ تصویربرداری مصرف‌کنندگان، بازتابی از ارزش‌های مشترک بین هر دوشرکت است – تعهدی واحد به کیفیت، صنعتگری حقیقی و اشتیاق به بهبود تجربه‌های زندگی واقعی.
ارتباط بین ZEISS و تلفن‌های Nokia بیش از یک دههٔ قبل آغاز شد و بر مبنای اشتیاق مشترک هر دو شرکت به نوآوری و ارائهٔ همیشگی بهترین‌ها به مصرف‌کنندگان شکل گرفت. در طول مشارکت گذشتهٔ بین دو شرکت، شاهد نوآوری‌هایی در فناوری مانند نخستین تلفن همراه چندمگاپیکسلی در جهان و دستگاه‌هایی بودیم که استانداردهای جدیدی در صنعت وضع کردند. از گوشی‌های سری N گرفته تا گوشی‌هایی که به فناوری‌های Nokia PureView مجهز بودند. این ارتباطِ دوباره شکل گرفته، تعهدی درازمدت بر مبنای همان نوآوری‌ها در فناوری است برای سالیان پیشِ رو.
آرتو نوملا، مدیر ارشد اجرایی، HMD Global:
«همکاری با ZEISS بخش مهمی از تعهد ما به ارائهٔ همیشگی بهترین‌ تجربه‌ها به مشتریانمان است. هواداران ما چیزی بیش از یک دوربین عالی در تلفن هوشمندشان می‌خواهند. آنان تجربهٔ تصویربرداری بی‌نقصی می‌خواهند که که نه‌تنها استاندارد جدیدی وضع کند، بلکه آن را متحول کند. هواداران ما چنین انتظاری دارند و ما در کنار ZEISS آن را برآورده می‌کنیم – نهایت تجربهٔ تصویربرداری برای همه.»
دکتر ماتیاس متز، عضو هیئت مدیرهٔ اجرایی گروه ZEISS:
«همکاری HMD Global با ZEISS در تلفن‌های هوشمند Nokia بار دیگر تجربهٔ کلی تصویربرداری مصرف‌کنندگان را بر پایهٔ نوآوری و تعالی، ارتقا خواهد داد. مشارکت ما بر مبنای استواری پایه‌گذاری شده است. ما در کنار هم در انتظار سفری هیجان‌انگیز به آیندهٔ تصویربرداری پیشرفته در تلفن‌های هوشمند هستیم.»
این مشارکت اختصاصی با ZEISS گواه دیگری بر این است که HMD Global چطور برای هدایت کمال‌گرایی در همهٔ ابعاد طراحی و ساخت تلفن‌هایش با بهترین‌ها و ستایش‌شده‌ترین‌ها در این صنعت همکاری می‌کند و تعهدی است به مصرف‌کنندگان برای ارائهٔ نهایت تجربهٔ تصویربرداری ممکن در تلفن‌های هوشمند.