جامع خبر(جامع نیوز): در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ که از ۳۰ تیرماه تا دوم مرداد ۹۶ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، شرکت آسان پرداخت در سالن میلاد طبقه اول غرفه شماره ۲۲۷ حضور خواهد داشت. در این نمایشگاه که آخرین دستاوردهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی به مخاطبان و […]

جامع خبر(جامع نیوز): در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ که از ۳۰ تیرماه تا دوم مرداد ۹۶ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، شرکت آسان پرداخت در سالن میلاد طبقه اول غرفه شماره ۲۲۷ حضور خواهد داشت.

در این نمایشگاه که آخرین دستاوردهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی به مخاطبان و علاقمندان عرضه می‌شود، آسان پرداخت نیز به ارائه و معرفی جزییات بیشتری از خدمات نوین خود می­پردازد. آپ در الکامپ ۹۶ دو امکان کارت به کارت و خدمات متنوع خودرویی که ارائه می‌دهد را بیشتر معرفی خواهد کرد.

در نسخه جدید اپلیکیشن آپ با اضافه کردن گزینه کارت به کارت امکان انتقال وجه با سهولت هرچه بیشتر صورت می‌گیرد که در این نمایشگاه آپ به معرفی آن می‌پردازد. علاوه بر این، اپلیکیشن آپ با اضافه کردن گزینه خدمات خودرو، خدمات گسترده و متنوعی نظیر پرداخت هزینه‌های پارکینگ، عوارض اتوبان و… را عرضه کرده است.
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی) از۳۰ تیر ماه تا دوم مرداد ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا و از ساعت ۱۰ الی ۱۸ پذیرای علاقه‌مندان حوزه الکترونیک و کامپیوتر است.