جامع خبر(جامع نیوز): حجت الاسلام سیدامین جوادی مدیرعامل مؤسسه اعتباری ملل در رأس هیأتی از معاونین و مدیران ارشد موسسه در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین همایش سالانه سیاستهای پولی و ارزی حضور داشت. به گزارش جامع خبر به نقل از موسسه اعتباری ملل، بیست و هفتمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی با […]

جامع خبر(جامع نیوز): حجت الاسلام سیدامین جوادی مدیرعامل مؤسسه اعتباری ملل در رأس هیأتی از معاونین و مدیران ارشد موسسه در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین همایش سالانه سیاستهای پولی و ارزی حضور داشت.

به گزارش جامع خبر به نقل از موسسه اعتباری ملل، بیست و هفتمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی با محوریت «ثبات مالی، بستر رشد پایدار »در روزهای ۱۰ و۱۱تیر۹۶ در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

بیست و هفتمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی با محور «ثبات مالی، بستر رشد پایدار» در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما، با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، ولی اله سیف رییس کل بانک مرکزی، دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی، مدیران عامل بانکها و مؤسسات اعتباری و کارشناسان ارشد نظام بانکی برگزار گردید.

بیست و هفتمین همایش سالانه سیاستهای پولی و ارزی که به همت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی برگزارشد به موضوعات محوری «رفتار ترازنامه نظام بانکی در خلق نقدینگی، نرخ سود و متغیرهای کلان اقتصادی، ثبات مالی، تورم پایین و رشد اقتصادی و سیاست ارزی در راستای حفظ ثبات مالی و رشد اقتصادی، سیاست های پولی و مالی و نقش آنها در ایجاد ثبات مالی، مدیریت تنگنای اعتباری و نقش بانک مرکزی، ارتقای نظام نظارت بر بانک ها و اجرای کامل استاندارد بین المللی گزارشگری مالیIFRS، مطالبات‌غیرجاری، دارایی های منجمد و راهکارهای اصلاح ترازنامه بانک ها، سنجش شاخص های سلامت نظام بانکی و ارتقای نظام نظارت بر بانک‌ها» با حضور کارشناسان و مدیران بانکی پرداخت.

معرفی و قدردانی از چهره های ماندگار نظام پولی کشور(آقایان احمد عزیزی و خسرو نایبی اهرنجان) و ارایه ۱۶ مقاله تخصصی از دیگر برنامه های بیست و هفتمین همایش سیاست های پولی و ارزی بود.

لازم به ذکر است حجت الاسلام سیدامین جوادی مدیرعامل مؤسسه اعتباری ملل در رأس هیأتی از معاونین و مدیران ارشد موسسه در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین همایش سالانه سیاستهای پولی و ارزی حضور داشتند.