جامع خبر(جامع نیوز) : سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با تقدیر از فعالیت های نوین بانک شهر گفت: آغاز به کار “شهرنت وی” افتخار دیگری از بانک شهر در راستای به ثمر نشستن بانکداری الکترونیک است. به گزارش جامع خبر به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم زارع ضمن تقدیر از این […]

جامع خبر(جامع نیوز) : سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با تقدیر از فعالیت های نوین بانک شهر گفت: آغاز به کار “شهرنت وی” افتخار دیگری از بانک شهر در راستای به ثمر نشستن بانکداری الکترونیک است.

به گزارش جامع خبر به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم زارع ضمن تقدیر از این بانک برای خدمات نوینی که به مردم ارایه می کند، گفت: رونمایی و آغاز به کار نرم افزار موبایلی “شهرنت وی” افتخار دیگری در راستای به ثمر نشستن بانکداری الکترونیک است.
نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که صدور کارت هدیه با مبلغ درخواستی و متن مورد نظر با تلفن همراه اقدام بسیار نوینی در صنعت بانکداری است، افزود: این بانک هر روز روش جدیدتری برای تسهیل خدمات دهی به مردم در زمینه امور بانکی رو می کند.
زارع ادامه داد: شهرنت های بانک شهر مانند یک شعبه بانک در تمام نقاط کشور فعال هستند و مردم بدون معطلی کارهای بانکی خود را انجام می دهند که این اقدام نیز در نوع خود در کشور تاکنون تجربه نشده بود.
وی افزود: این‌که بانک شهر به سراغ فناوری‌های روز دنیا و تکنولوژی‌های پیشرفته برای تسهیل خدمات دهی بانکی به مردم می رود جای تحسین و قدردانی دارد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حمایت از بانک شهر به عنوان بانکی موفق در حوزه خدمات الکترونیک بانکی لازم است.