جامع خبر(جامع نیوز):باحضورمدیران ستادی واستانی بانک قرض الحسنه رسالت نهمین دوره آموزش وتوسعه مدیران این بانک برگزارشد به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت؛ در این دوره که باحضور بیش از ۸۰ نفر از مدیران و در تهران برگزار شد، نکات کاربردی در مدیریت جلسات وجهت گیری های شغلی […]

جامع خبر(جامع نیوز):باحضورمدیران ستادی واستانی بانک قرض الحسنه رسالت نهمین دوره آموزش وتوسعه مدیران این بانک برگزارشد

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت؛ در این دوره که باحضور بیش از ۸۰ نفر از مدیران و در تهران برگزار شد، نکات کاربردی در مدیریت جلسات وجهت گیری های شغلی موردبحث و گفتگو قرار گرفت.
در ماژول جهت گیری های شغلی انواع جهت گیری ها شامل امنیت-ثبات، فنی-وظیفه ای، شایستگی عمومی مدیریتی، چالش های بزرگ، خدمت-وقف وازخودگذشتگی برای چیزی، استقلال، خلاقیت کارآفرینانه ویکپارچگی سبک زندگی مورد بحث وگفتگو قرار گرفت.
درادامه این دوره مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت،تغییرات اعمال شده در بانکداری اجتماعی را تشریح کرد و به بیان توضیحاتی در خصوص گروه وگرایش های بانکداری اجتماعی پرداخت.
محمدحسین حسین زاده گفت:این مجموعه، قرض الحسنه، خردواجتماعی است و خدماتی شرعی، آسان وارزان را با کارگروهی، همیاری اجتماعی و دربستری مدرن ارایه می دهد.
وی بااشاره به کانون های شکل گرفته دربانکداری اجتماعی اظهارداشت: یکی از این کانون ها، کانون ویژه شماره دار و سازمان حامی آن بانک قرض الحسنه رسالت است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، کانون های سازمانی را نوع دیگری از این کانون هابرشمردوگفت:سازمان حامی آنها نیز خودسازمانشان است.
حسین زاده با بیان اینکه انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه وکارآفرینی اجتماعی سازمان حامی کانون های همیاری اجتماعی و کاروزندگی است، افزود: کانون های صنفی که اتحادیه صنوف ویابازاراعضا بعنوان سازمان حامی آنهاست از دیگر مدل های کانون های بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت به شمار می رود.