جامع خبر(جامع نیوز) : علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت : بانک صنعت و معدن ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع استان کرمانشاه پرداخت کرده و ۶ طرح صنعتی در این استان در دست اجرا دارد. به گزارش جامع خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت […]

جامع خبر(جامع نیوز) : علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت : بانک صنعت و معدن ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع استان کرمانشاه پرداخت کرده و ۶ طرح صنعتی در این استان در دست اجرا دارد.

به گزارش جامع خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن وی که در مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه کرمانشاه سخن می گفت با تاکید بر این که استان کرمانشاه نباید از جریان توسعه صنعتی کشور عقب بماند از مجتمع ذوب آهن کرمانشاه،صنایع کاغذ سازی،ایران خودرو کرمانشاه،زمزم کرمانشاه ، ایلیا ذرت سبز و ایمان سرم به عنوان طرح های در حال اجرای بانک صنعت و معدن در این استان نام برد.
وی اصل مشتری مداری و افزایش کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم را از اهداف بانک صنعت و معدن برشمرده و بازسازی ساختمان مرکز و شعب را در همین راستا و به منظور هماهنگی فضای بانک با ارتقاء سطوح فعالیت و خدمات بانک توصیف کرد.
افخمی سامانه بانکداری متمرکز(core banking) را که از اردیبهشت ماه امسال در بانک صنعت و معدن به اجرا درآمده عامل سرعت بخشی و شفاف سازی فعالیت های این بانک دانست که موجب انطباق با معیارهای جهانی و افزایش سطح تعاملات بین المللی می شود.
رحیمی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از بانک صنعت و معدن در توسعه صنعتی استان گفت: کرمانشاه در طول ۸ سال دفاع مقدس لطمات بسیاری دید که باعث شد تا نسبت به دیگر استان ها از توسعه صنعتی عقب بماند.
وی تصریح کرد: امروز استان کرمانشاه نیاز به افزایش سطح اشتغال دارد که این امر با همکاری بانک صنعت و معدن و ایجاد واحد های جدید صنعتی قابل دسترس است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سفر به کرمانشاه به اتفاق هیات همراه ازکارخانه ایران خودرو کرمانشاه نیز بازدید کرد واز نزدیک با مراحل پیشرفت طرح یاد شده آشنا شد.
بنا به این گزارش ۷۸ درصد از کل حجم سرمایه گذاری طرح ایران خودروی کرمانشاه توسط بانک صنعت و معدن و ۲۲ درصد آن توسط گروه صنعتی ایران خودرو تامین شده است ، میزان تسهیلات مصوب بانک صنعت و معدن ۴۵۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۲۸۰ میلیارد ریال از مبلغ یاد شده پرداخت شده است .
با افتتاح کارخانه خودرو سازی کرمانشاه که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود در فاز اول ۱۵ هزار دستگاه خودرو توسط این شرکت تولید و برای ۱۹۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.